دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران:

اولویت رئیس‌جمهور شهید حضور در مراکز درمانی پرجمعیت محروم بود

اولویت رئیس‌جمهور شهید حضور در مراکز درمانی پرجمعیت محروم بود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: شهید حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تنها رئیس جمهوری بود که در دوران ریاست جمهوری خود ۴ بار از مراکز آموزشی دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرده بود.
کد خبر : 912795

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، عبدالرضا پازوکی در نشست مدیران گروه دانشکده پزشکی با گرامی داشت یاد و خاطره‌ شهید حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی عنوان کرد: در تاریخ دانشگاه علوم پزشکی ایران بی سابقه بود که رئیس جمهوری 4 بار از مراکز درمانی واقع در مناطق محروم و پر جمعیت بازدید کند و جالب اینکه ساعات و روزهای تعطیل را برای بازدید انتخاب می‌کردند.

وی افزود: رسالت ما از این پس سنگین تر است و باید در راستای اهداف شهید بزرگوار حجت الاسلام و المسلمین رئیسی حرکت کرده و بر آرمان های او جامه عمل بپوشانیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین خواستار استفاده از هوش مصنوعی در آموزش پزشکی و تقویت گروه‌ها در زمینه اخلاق حرفه ای شد.

پازوکی گفت: دانشگاه باید ظرفیت ورودی 500 نفر دانشجوی پزشکی عمومی و 30 رزیدنت و همچنین افزایش ظرفیت برای فلوشیپ و دوره‌ فوق تخصص را داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران همچنین پیشنهاد کرد در هر گروه پست معاون بین الملل و معاون درمان ایجاد شود و با استفاده از پیشکسوتان گروه و مدیر اخلاق حرفه ای در گروه و همچنین استفاده از هوش مصنوعی این کار به بهترین شکل انجام شود.

وی با ارائه توضیحات درخصوص تاسیس مراکز آموزشی، درمانی جدید و تکمیل کار بازسازی برخی دیگر از بیمارستان ها از مدیران گروه خواست در تعیین اینکه چه مرکزی برای آموزش رشته آنها مناسب است، مشارکت کنند و نظرات خود را ارائه دهند.

در ادامه رضا فلک معاون پژوهشی دانشگاه نیز در خصوص وضعیت پژوهش در دانشکده‌ پزشکی در سال 2023 توضیحاتی ارائه کرد.

همچنین باقری سرپرست دانشکده پزشکی نیز برضرورت پایان کارهای نیمه تمام تاکید کرد و اولویت را در اتمام فراخوان اخیر و تعیین تکلیف اعضای ضریب k عنوان کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته