دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 ارديبهشت 1403 - 10:45
ابراهیم‌پور اعلام کرد؛

برگزاری رویداد صدرا با حضور ۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد آذرشهر

برگزاری رویداد صدرا با حضور ۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد آذرشهر
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر از برگزاری رویداد صدرا با حضور 5 شرکت صنعتی در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 911673

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، داود ابراهیم‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در رویداد صدرا از برگزاری این رویداد صدرا با حضور پنج شرکت صنعتی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

وی افزود: هدف رویداد صدرا ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال‌آفرینی، استفاده از دانشجویان به‌عنوان کارآموز و کارورز، افزایش مهارت‌های شغلی، معرفی دانشجویان علاقه‌مند به صنعت، آشنایی دانشجویان با چالش‌های واقعی صنعت، تبدیل ایده‌های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان‌نامه‌هاست.

برگزاری رویداد صدرا با حضور  5 شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد آذرشهر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر متذکر شد: نخستین رویداد صدرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر با همکاری سرای نوآوری صنعت نسل ۴.۰ دانشگاه برگزار شد و این رویداد در دو بخش نمایشگاهی و ارائه نیاز‌های صنعت برگزار و ضمن آشنایی دانشجویان، اعضای هیئت علمی و همکاران واحد با فعالیت‌های پنج واحد صنعتی و همچنین فعالیت‌های باشگاه پژوهشگران جوان، امکان تعامل و همکاری دانشجویان با واحد‌ها محقق شد.

برگزاری رویداد صدرا با حضور  5 شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد آذرشهر

در این نشست واحد‌هایی در حوزه صنعت چاپ، صنایع فلزی، صنایع خلّاق به ارائه فعالیت‌ها و نیازمندی‌های خود در حوزه نیروی انسانی پرداختند.

در حاشیه این رویداد، حسن اصیل رئیس سرای نوآوری صنعت نسل 4 دانشگاه آزاد آزادشهر به معرفی فعالیت‌ها و خدمات این مرکز پرداخت و تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه و شتابدهنده پویان به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته