دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 خرداد 1395 - 15:48
وکیل مدافع زنجانی در گفت‌و‌گو با آنا خبر داد:

پرداخت بیش از یک چهارم بدهی زنجانی/ رسیدگی به پرونده متهم نفتی توسط قضات دیوان عالی کشور

وکیل مدافع زنجانی با اشاره به اینکه پرونده موکلش در دیوان عالی کشور از سوی قضات در حال رسیدگی است،‌ گفت:‌ مسئولان دیوان، شعبه رسیدگی کننده به پرونده را محرمانه‌ خوانده‌اند.
کد خبر : 91124

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا با بیان اینکه مشخص شد که پرونده موکلم در دیوان عالی جهت رسیدگی تعیین شعبه شده است، اظهار کرد: قضات دیوان در حال رسیدگی به پرونده هستند ولی شعبه مربوطه محرمانه بوده و اعلام نمی‌کنند کدام شعبه است.


وی با بیان اینکه حتی شعبه رسیدگی به من هم به عنوان وکیل اعلام نشده است، اضافه کرد: باید دید این محرمانه بودن شعبه شامل مدعی‌العموم هم می‌شود یا خیر؟


وکیل مدافع زنجانی با اشاره به توضیح دیوان عالی کشور در خصوص علت محرمانه بودن شعبه رسیدگی اضافه کرد: دیوان عالی کشور معتقد است آفت این پرونده‌ها مسائل و هیاهوی رسانه‌ای و مشکلاتی از این دست است، با این حرکت قضات با آرامش کامل فقط به مسائل قضایی می‌پردازند. این توجیه از این حیث درست است و ما امیدواریم به رای درستی منتهی شود.


کوهپایه‌زاده با اشاره به صحبت‌های اخیر دادستان تهران مبنی بر جابه‌جایی 2000 میلیاردی اموال زنجانی توضیح داد: این میزان از جا‌به‌جایی تقریبا بیش از یک چهارم از بدهی 8000 میلیاردی موکلم را شامل می‌شود و این نشان دهنده نهایت همکاری زنجانی با دستگاه قضا است.


وکیل مدافع زنجانی ادامه داد: این جا‌به‌جایی اموال در حالی است که ما به برخی از ارزیابی‌های صورت گرفته در مورد اموال موکلم اعتراض داریم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته