دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1403 - 14:24
محمدی‌نژاد مطرح کرد؛

چشم‌انداز دانشگاه آزاد برای توسعه فرهنگ جهادی و امیدآفرینی

چشم‌انداز دانشگاه آزاد برای توسعه فرهنگ جهادی و امیدآفرینی
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس عنوان کرد: افزایش روحیه خودباوری، توسعه فرهنگ جهادی و امیدآفرینی در کنار فرهنگ‌سازی و هویت‌بخشی از برنامه مهم و قابل اجرای حوزه فرهنگی است.
کد خبر : 911150

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، احسان محمدی‌نژاد معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در نشست شورای فرهنگی این دانشگاه گفت: به مناسبت فرارسیدن هفته خوابگاه‌ها، برگزاری برنامه متنوع از اردو‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی و کارگاه‌های آموزشی در دستورکار خوابگاه‌های دانشجویی قرار گرفته است.

وی افزود: برگزاری اردو‌های تفریحی، اجرای مسابقات فرهنگی، ایستگاه سلامت در سرای دانشجویی، کارگاه‌های آموزشی، حضورو استقرار روانشناس به مدت چند روز در سرای دانشجویی، نشست حلقه‌های معرفتی، انتخاب اتاق نمونه، ایجاد کانون فرهنگی در هر سرا، تقدیر از سرپرستان خوابگاه از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس متذکر شد: مشارکت دادن دانشجویان در برنامه‌های فرهنگی، اجرای این برنامه توسط تیم‌های دانشجویی و همچنین ایجاد امید در دل جوانان در کنار شور، نشاط و اشتیاق می‌تواند راه رشد و بالندگی را در کشور هموار سازد و به پویایی و سرزندگی جوانان کمک کند.

محمدی‌نژاد، اجرای سیاست‌های بالادستی، منطبق بر سند تحول و تعالی دانشگاه را در حوزه فرهنگی و دانشجویی مهم ارزیابی و بیان کرد: آینده‌پژوهی، ارتقای فرهنگ خردورزی، مشارکت‌پذیری و کار گروهی، تعمیق روحیه انقلابی، افزایش روحیه خودباوری، توسعه فرهنگ جهادی و امیدآفرینی در کنار فرهنگ‌سازی و هویت‌بخشی از برنامه مهم و قابل اجرای حوزه فرهنگی در چشم‌انداز امروز و فردای دانشگاه است.

وی ابراز امیدواری کرد که مشارکت دادن دانشجویان در امور مختلف دانشگاهی بتواند برای بالا بردن تعامل مؤثر و اقناع دانشجویان برای حضور گسترده در عرصه‌های مختلف تأثیر بسزایی در رشد و بالندگی دانشگاه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته