دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1403 - 09:10

تضارب آرا در کنار وحدت موجب رشد و بالندگی جامعه می‌شود

تضارب آرا در کنار وحدت موجب رشد و بالندگی جامعه می‌شود
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با استقبال از حضور سلیقه‌های مختلف در دانشگاه گفت: آنچه موجب رشد جامعه می‌شود تضارب آرا در کنار وحدت و همدلی است.
کد خبر : 937228

به گزارش خبرنگار آنا، احسان محمدی‌نژاد معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در دیدار غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، ایجاد فضای گفتگوی عالمانه در دانشگاه را از الزامات کار فرهنگی تأثیرگذار برشمرد و اظهار کرد: سلیقه‌های مختلف در کنار هم و در محیط سالم می‌توانند به رشد و بالندگی فضای فرهنگی کشور کمک کنند و وظیفه داریم تا این جریان‌ها را به‌درستی هدایت و رهبری کنیم.

وی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با نزدیک به ۱۴هزار دانشجو در رشته‌های مختلف از تأثیرگذاری بالایی در تحولات اجتماعی و شکل‌گیری فضای فرهنگی استان هرمزگان برخوردار بوده و همواره به‌عنوان جلودار و پرچم‌دار حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است.

محمدی‌نژاد بیان کرد: مشارکت دادن جوانان دانشجو در امور فرهنگی، علمی و... راهگشای دروازه‌های تمدن اسلامی است این مهم می‌تواند جوانان باایمان، غیور و غیرتمندی را در مسیر تمدن سازی بزرگ دینی و علمی تربیت کند و جامعه را به سمت توسعه پایدار با پیشی گرفتن از دانشگاه‌های نسل نوین سوق دهد.

گام بلند دانشگاه آزاد در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز با تأکید بر اهمیت نقش دانشگاه آزاد اسلامی در برنامه‌های فرهنگی از نقش پررنگ جوانان و به‌ویژه با محور دانشجویان و استادان این دانشگاه در اجرای برنامه‌های فرهنگی در استان هرمزگان به‌عنوان گام بزرگ دانشگاه در راستای گفتمان سازی و ترویج ارزش‌های اسلامی یاد کرد.

غلامحسین حقانی ابراز امیدواری کرد که با همکاری تأثیرگذار این دو مجموعه فرهنگی بتوان در راه رشد و بالندگی فرهنگی این استان و کشور ایران موفق و بالنده عمل کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب