دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1395 - 13:16
مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران:

تلاش شهرداری تهران تامین رفاه زائرین امام راحل است

مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران گفت: تمامی مجموعه‌های شهرداری تهران از جمله معاونت‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌ها و مناطق عهده‌دار مسئولیت برای برگزاری مراسم ارتحال امام راحل هستند و  در حقیقت تلاش شهرداری تهران تامین رفاه زائرین امام راحل است.
کد خبر : 90659

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرداری تهران، سید محمد جواد شوشتری با اشاره به اینکه در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بخش‌های مختلف شهرداری تهران عهده‌دار مسئولیت هستند، افزود: هر سال امکانات و پختگی نیروهای شهرداری تهران در ارائه خدمات به زائرین امام راحل بیشتر می‌شود.


وی در ادامه افزود: هر سال در ارائه خدمات به زائرین و مشتاقان حرم مطهر امام راحل شاهد نوآوری هستیم، موضوعی که قطعا بهره گیری حداکثری از امکانات حداقلی را به همراه خواهد داشت. این تلاش‌ها در کنار اقدامات سازمان بهشت زهرا (س) طی سال‌های گذشته موجب شده بسیاری از دغدغه‌های مسئولین و مردم مرتفع شود و رفاه و آسایش زائرین را به همراه داشته باشد.


وی ادامه داد: بی تردید در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام راحل در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، خدماتی و... اقدامات ارزشمندی انجام شده است.


مشاور شهردار تهران با اشاره به طرح راهنمای زائر به دو زبان انگلیسی و عربی به عنوان یکی از اقدامات برجسته سازمان بهشت زهرا (س) در ارائه خدمت به زائرین بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: تامین پارکینگ‌های مجزا برای هر یک از استان‌ها اقدام بسیار خوبی بوده که در کنار فضاسازی مناسب باعث شده زائرین امسال کمترین دغدغه را داشته باشند.


شوشتری در تشریح بهره گیری از یکصد چادر جهت اسکان زائرینی که از سایر استان‌ها به مرقد مطهر امام راحل آمده‌اند، گفت: با توجه به اینکه قبلا از این چادرها در کربلای معلی برای اسکان زائرین استفاده شده است باید بگوییم چادرهای اسکان گروهی در حقیقت هدیه‌ای از حرم امام حسین (ع) هستند. نصب این چادرها کار ارزشمندی است که با بهره گیری از تجربه شهر کربلای معلی انجام شده است.


وی ابراز امیدواری کرد استفاده از این تجربه و تعامل همراه با خیرات و برکات باشد و مشکلات اسکان زائرین «امام دلها» را مرتفع و با ارائه تسهیلات و خدماتی که به زائرین در این چادرها داده می‌شود شاهد جلب رضایت آنها باشیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
گوشتیران
قالیشویی ادیب