دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1395 - 11:14
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران:

پرسنل فرهنگی شهرداری تهران برای بزرگداشت امام راحل بسیج شده‌اند

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تاکید کرد: برای ارائه خدمات مطلوب به زائرین امام خمینی(ره) در حوزه فرهنگی بسیج عمومی در شهرداری تهران تشکیل شده است.
کد خبر : 90650

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در شهرداری تهران، حجت الاسلام والمسلمین میثم امرودی با اشاره به تمهیدات شهرداری منطقه یک برای پذیرایی از زائرین امام راحل گفت:در این منطقه علاوه بر پذیرایی از زائرین ویژه برنامه‌های فرهنگی شامل اجرای نمایش و برگزاری نمایشگاه با موضوع شخصیت امام خمینی(ره) تدارک دیده شده است.


وی افزود: در شهرداری منطقه 20 نیز تمهیداتی در جهت پذیرایی و انتقال به حرم مطهر امام راحل و راهنمایی زائرین اندیشیده شده است. همچنین نمایشگاه‌هایی با محوریت زندگی امام راحل و فرزندان ایشان در این منطقه تدارک دیده شده است.


وی ادامه داد: در هر یک از 6 پردیس تعیین شده در محوطه حرم و اطراف آن مجموعه گسترده و کاملی جهت معرفی شخصیت امام (ره) و نمایش آثار آن حضرت ایجاد شده است. تلاش شده در این مجموعه‌ها دیدگاه‌های امام(ره) در خصوص خانواده، بانوان، مقاومت، دشمنان و حزب الله به طور کامل معرفی شود.


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با اشاره به حضور نزدیک به یک میلیون زائر در حرم مطهر امام راحل گفت: در حال حاضر سطح شهر تهران یکپارچه نشان از آثار امام(ره) در خصوص نگاه ایشان به موضوعات فلسطین، بانوان، مردم، وحدت، شهدا و حفظ انقلاب و ولایت دارد. این مضامین به همراه تصاویر زیبا روی عرش پل‌ها و سطح مناطق نصب شده‌اند.


حجت الاسلام والمسلمین امرودی ادامه داد: کلیه پرچم‌های بزرگ موجود در شهر تهران سیاه پوش شده‌اند. همچنین فرهنگسراها نیز برنامه‌های ویژه‌‌ای را برای شهروندان تدارک دیده‌اند اما فعالیت آنها تا روز 14 ادامه خواهد داشت. البته بخشی از فعالیت‌های تبلیغاتی معاونت فرهنگی تا روز 15 خردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت.


وی با اشاره به تهیه جزوات و کتاب‌های مختلف از زندگی امام راحل تاکید کرد: غرفه‌های فرهنگی تعیین شده در پهنه‌های حرم مطهر از ساعت 15 روز سیزدهم خرداد پذیرش و توزیع بسته‌های فرهنگی را آغاز کرده‌اند. در خانه محلات نیز غرفه‌های مربوط به 1888، 137 و بازیافت با شعار زمین پاک، آسمان آبی تشکیل شده است.


وی از فعالیت رادیو نمایشگاه در هر یک از 6 پردیس حرم مطهر خبر داد و افزود: در غرفه‌های موجود در این پردیس‌ها علاوه بر توزیع بسته‌های فرهنگی، زائرین امام راحل می‌توانند از رادیو نمایشگاه نیز بهره ببرند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته