دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 خرداد 1395 - 11:03
قائم مقام معاون منابع انسانی بانک شهر خبر داد:

به کارگیری 8 کیوسک خودپرداز برای تامین نیازهای بانکی زائرین

قائم مقام معاون منابع انسانی بانک شهر با اشاره به تلاش بانک شهر برای تامین نیازهای مالی و بانکی زائرین امام راحل در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال گفت: در راستای این خدمات رسانی 8 کیوسک خودپرداز بانک شهر در حرم و محوطه اطراف آن جانمایی شده است.
کد خبر : 90644

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از ستاد بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در شهرداری تهران، ولی الله یعقوبی در تشریح اقدامات بانک شهر برای ارائه خدمات به زائرین امام دلها گفت: برای نخستین سال بانک شهر به عنوان بانک عامل خدمت رسانی مالی و بانکی را در حرم مطهر بر عهده گرفته است.


وی افزود:علاوه بر 8 کیوسک خودپرداز، یک دستگاه خودرو سیار نیز که به دو دستگاه ATM مجهز است در جغرافیای حرم مطهر به زائرین خدمات بانکی ارائه می‌کند. همچنین دو شعبه بانک شهر در بهشت زهرا(س) و داخل حرم مطهر امام راحل در ایام برگزاری بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام(ره) فعال خواهند بود.


وی تاکید کرد: بانک شهر آماده است در صورت افزایش نیاز زائرین به خدمات بانکی و یا درخواست مسئولین حرم مطهر تعداد کیوسک‌های خودپرداز و یا خودروهای سیار را افزایش دهد.


قائم مقام معاون منابع انسانی بانک شهر خرید و تامین 100 هزار بطری آب آشامیدنی برای استفاده زائرین را یکی دیگر از اقدامات بانک شهر در جهت خدمت رسانی به زائرین خواند و افزود: در حرم مطهر امام راحل و اطراف آن بنرهای این بانک بیشتر با هدف عرض تسلیت و خیر مقدم به زائرین امام دلها نصب شده است.


یعقوبی با تاکید بر استقبال زائرین از خدمات رسانی بانک شهر ادامه داد: بی تردید ارائه خدمات مناسب به زائرین برای بانک شهر از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. بر همین اساس تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با بهره‌گیری از توان فنی و نوآوری خدمات شایسته‌ای را به زائرین «امام دلها» ارائه کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته