دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1402 - 15:01
در دور دوم کمک‌ها صورت گرفت؛

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های بی‌بضاعت توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد
استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس ۲۰۰ بسته معیشتی را بین خانواده‌های بی‌بضاعت و مددجویان توزیع کردند.
کد خبر : 901831

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در دومین مرحله از تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و حلول سال نو ۲۰۰ بسته معیشتی دیگر را بین خانواده‌های بی‌بضاعت و مددجویان زیر پوشش مرکز نیکوکاری نهال انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی توزیع کردند.

علی حسینی مسئول امور دانشجویی مرکز نیکوکاری نهال انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با بیان اینکه ارزش ریالی هر یک از این بسته‌ها حدود یک میلیون تومان است، اظهار کرد: این دومین سری از توزیع بسته‌های معیشتی دانشجویان، استادان و کارکنان این واحد دانشگاهی است که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد شهر قدس صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی دیگر نیز توسط یکی از خیران تأمین شده و در ایام منتهی به آغاز سال جدید میان نیازمندان توزیع خواهد شد از همکاری ارکان مختلف دانشگاه، حامد افشاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس  و نیز بانیان امر خیر که متشکل از دانشجویان و استادان هسته نوآوری و فناوری این واحد دانشگاهی بودند، تشکر وقدردانی کرد.

به گزارش آنا، مرکز نیکوکاری نهال انقلاب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس که از سال ۱۳۹۹ به همت تعدادی از استادان و دانشجویان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علاوه بر توزیع حدود ۷۰۰ بسته معیشتی در آستانه ماه مبارک رمضان و نوروز در طول سال با راه‌اندازی ۱۲ رویداد خیریه در تأمین شهریه دانشجویان نیازمند روز معلولین روز مادر تهیه بسته‌های معیشتی به مناسبت ماه محرم و ... اقدام کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته