دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 اسفند 1402 - 15:22

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی

امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی
تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی مشترک دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان منعقد شد.
کد خبر : 901068

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی مشترک دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان جنوبی و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی در جلسه‌ای با حضور مسئولان منعقد شد.

علیرضا عزیزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی در این جلسه ابراز امیدواری کرد که این تفاهم‌نامه علمی و پژوهشی به مرحله اجرایی و عملیاتی برسد و در همه بند‌های این تفاهم‌نامه بتوانیم این همکاری را داشته باشیم.

وی افزود: همه مدیون خون پاک شهیدان هستیم و اگر بتوانیم کوچک‌ترین قدمی در راه حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا برداریم مأجوریم و این باعث برکت در زندگی‌مان می‌شود.

این تفاهم‌نامه همکاری‌ علمی و پژوهشی به امضای علیرضا عزیزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و غلامرضا فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان جنوبی با هدف بسط و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت در جامعه دانشگاهی رسید.

تدوین مقاله علمی با عنوان«نقش دانشگاه آزاد اسلامی استان در دفاع مقدس» برای درج در دایره المعارف استانی دفاع مقدس، معرفی استادان در راستای گذراندن طرح فرصت مطالعاتی در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، همکاری در برگزاری همایش‌ها و جشنواره‌های علمی و ادبی مرتبط با دفاع مقدس، همکاری در برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای استادان و دانشجویان، همکاری در راه‌اندازی نشریه علمی با موضوعات دفاع مقدس و ادبیات پایداری و ... از برخی بند‌های این تفاهم‌نامه به شمار می‌آید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته