دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1395 - 14:12

استقلال با شکل و شمایل جدید برای فصل بعد/ خداحافظی افشارزاده و مظلومی از استقلال؟/ دو مربی خارجی گزینه روی میز آبی‌پوشان

باخت استقلال در فینال جام حذفی بهانه‌ای شد که شاهد تغییرات گسترده‌ای در این باشگاه باشیم. افشارزاده، مظلومی شاید با این باخت با باشگاه استقلال خداحافظی کنند.
کد خبر : 89735

به‌گزارش خبرنگار ورزشی آنا،‌ استقلال هفته‌ها و ماه‌ها صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ پانزدهم بود اما در هفته‌های پایانی این تیم جای خود را به پرسپولیس و در نهایت استقلال خوزستان داد. آبی پوشان پایتخت بعد از قرار گرفتن در سکوی سومی به فکر جام حذفی بودند تا ناکامی لیگ برتر را جبران کنند. اما گویا فوتبال روی خوشش را به آبی ها نشان نداد و آنها جام فینال حذفی را به ذوب آهنی ها تقدیم کردند.


بعد از کسب عنوان سومی در لیگ برتر زمزمه‌های تغییر پرویز مظلومی در استقلال مطرح شد. برخی از اعضای هیات مدیره استقلال تمایل داشتند که این تغییر تا قبل از فینال جام حذفی اتفاق بیافتد اما در نشست هیات مدیره این تعویض تا زمان برگزاری جام حذفی به تاخیر افتاد.


بعد از شکست آبی‌پوشان در فینال جام حذفی هم بهرام افشارزاده مدیرعامل این تیم اعضای هیات مدیره استقلال را فراخواند تا در مورد آینده این تیم تعیین تکلیف کنند.


چشمک نیمکت اسقلال به منصوریان


زمزمه سپردن سکان هدایت آبی‌ها توسط علیرضا منصوریان از چند روز پیش شنیده شد،اما غیر از منصوریان گزینه های دیگر هم برای هدایت این تیم مطرح شده است. «کرانچار» و «اسکوچیچ» دو گزینه خارجی روی میز برای هدایت استقلال هستند. با توجه به اینکه پرسپولیس با برانکو عملکرد خوبی به دست آورد. شاید حالا این فکر هم به سر اعضای هیات مدیره استقلال زده باشد که برای استقلال از مربی خارجی استفاده کنند. البته زمزمه دستیار شدن فرهاد مجیدی در استقلال هم یکی از شایعات این روزهای باشگاه آبی پوشان تهرانی است.البته انتخاب هر کدام از این سه گزینه همگی به نظر مدیرعامل استقلال بستگی دارد. البته گویا تغییرات تنها در راس کادر فنی و مدیرعاملی استقلال نیست بلکه شنیده‌ها حاکی از این است که برخی بازیکنان مسن هم باید غزل خداحافظی بخوانند و از استقلال بروند. تیم استقلال سال هاست به دنبال جوانگرایی است و حالا شاید با روی کار آمدن مدیریت جدید شاهد دوران پوست اندازی استقلال از بازیکنان تا مربی باشیم.


پایان مدیریت افشارزاده


بعداز پایان لیگ و کسب عنوان سومی خبر ثبت نام بهرام افشارزاده در انتخابات رئیس فدراسیون ژیمیناستیک این شایعه را به وجود آورد که افشارزاده هم از استقلال رفتنی شده است. سرپرست باشگاه استقلال برای حضور در انتخابات فدراسیون ژیمیناستیک ثبت نام کرده و به گفته نصرالله سجادی، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، این ثبت نام در موعد مقرر هم انجام شده است. اگر این موضوع هم رسانه‌ای نشده بود به این خاطر است که نخواسته‌اند به خاطر شرایط استقلال، این خبر پیش از پایان لیگ اعلام شود.


اما نکته حائز اهمیت این موضوع این بود که معاون وزش قهرمانی این موضوع را تایید کرده است اما بهرام افشارزاده در واکنش به این خبر گفت: «این خبر صد درصد غلط است و من به هیچ عنوان به فدراسیون ژیمناستیک نمی‌روم و در هیچ انتخاباتی شرکت نمی‌کنم. مطرح شدن این بحث‌ها درست نیست من 24 سال پیش در ژیمناستیک بودم. سجادی مطرح کرده بوده که می‌خواهم ثبت نام کنم ولی من چنین نیتی ندارم.» البته افشارزاده در پاسخ به اینکه در استقلال خواهد ماند یا خیر جواب قطعی نداد و گفته است: «باید با دوستانم در مورد ماندن در استقلال مشورت کنم و بعد تصمیم‌گیری کنم.»به رغم تکذیب شرکت افشارزاده در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک، از وزارت ورزش این خبر به گوش می‌رسد که ماموریت افشارزاده در استقلال به پایان رسیده است و به زودی شخص دیگری عهده‌دار هدایت آبی‌پوشان می‌شود. البته افشارزاده تنها کسی نیست که قرار نیست از دایره مدیریتی استقلال خارج شود چرا که با نظر وزیر ورزش قرار است دیگر اعضای هیات مدیره استقلال هم تغییر کنند.


به طور حتم با رفتن افشارزاده سونامی تغییرات در استقلال به وجود می آید و شاید مدیران میانه ای این باشگاه هم دیگر جایی در باشگاه استقلال نداشته باشند. عنایت الله آتشی مدیر داخلی استقلال دیروز از دفترش در باشگاه خارج شد و البته به هنگام خروج به خبرنگاران گفت : «تا مدتی نمی‌آیم!»


به هر حال احتمال می‌رود که استقلال طی روزهای آینده پوست‌اندازی کند و تغییرات زیادی را به خود ببیند از راس باشگاه تا ترکیب بازیکنان.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته