دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فجر ۴۲ از نگاه آنا|

فرهاد قائمیان: امیدوارم عوامل «قلب رقه» ثمره تلاششان را ببینند

فرهاد قائمیان: امیدوارم عوامل «قلب رقه» ثمره تلاششان را ببینند
فرهاد قائمیان، بازیگر فیلم سینمایی «قلب رقه» گفت: مطمئنم که بازیگران این فیلم ثمره تلاششان با آن شرایط سخت فیلمبرداری در سوریه را خواهند دید.
کد خبر : 895832

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «قلب رقه» به کارگردانی خیر الله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به نمایش درآمد. 

این فیلم که محصول بنیاد رسانه ای بیان و بنیاد سینمایی فارابی  است گوشه های از جنایات داعش در سوریه و اقدامات و تفکرات این گروه تکفیری را در قالب داستانی عاشقانه به تصویر می‌کشد. 

در «قلب رقه» شهرام حقیقت دوست، شادی مختاری، عبدالرضا نصاری، فرهاد قائمیان، هدایت هاشمی، محمدرضا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، عامر علی و مهدی شیخ عیسی به ایفای نقش می‌پردازند.

در همین ارتباط، فرهاد قائمیان بازیگر فیلم سینمایی «قلب رقه» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا عنوان کرد: متأسفانه به دلیل بیماری  نتوانستم در اکران کاخ جشنواره  حضور داشته باشم و فیلم را هم نتوانستم ببینم.

وی با بیان اینکه درباره فیلم خیرالله تقیانی پور نظر نمی داند، گفت: تصمیم به شبیه سازی در این فیلم برای کاراکتر من با حاج قاسم سلیمانی نبود، من هم هیچوقت نمی توانم ایشان باشم، نقش من هم در این فیلم خیلی کوتاه بود امیدوارم که اثرگذار و موفق باشد.

قائمیان که در این ماه‌های اخیر فعالیت‌های تئاتری و نمایش خانگی زیادی هم داشته گفت: بچه‌ها برای «قلب رقه» زحمت زیاد کشیدند از خیرالله تقیانی پور، کارگردان گرفته تا شهرام حقیقت دوست، سایر بازیگران ، عوامل و فیلمبرداری کار دشوار بود چرا که شرایط سخت بود قطعا می‌دانم که اتفاقات خوبی برای این فیلم خواهد افتاد بنابراین من از همین حالا برای عوامل این فیلم و به افتخارشان دست خواهم زد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته