دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1402 - 12:40

اسبقیان: تاج در حال پیگیری پاداش ملی‌پوشان است/ قطعاً قطر را از پیش رو برمی‌داریم+فیلم

اسبقیان: تاج در حال پیگیری پاداش ملی‌پوشان است  قطعاً قطر را از پیش رو برمی‌داریم+فیلم
معاون وزیر ورزش گفت: تاج در حال پیگیری پاداش ملی‌پوشان است و مطمئن هستم مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.
کد خبر : 895181

مهدی حسینی- به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدشروین اسبقیان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس روی میز اظهار کرد: امروز شاهد یک مجمع بسیار منضبط بودیم و مهرداد علی قارداشی برای ۴ سال آتی با رای اکثریت آرا به عنوان رئیس فدراسیون تنیس روی میز انتخاب شدند.

وی ادامه داد: امیدواریم ۴ سال پیش‌رو در تنیس روی میز شاهد موفقیت‌های این رشته بسیار زیبا و جذاب در ایران عزیز باشیم. به ویژه موفقیت‌های خوبی که به دست آوردند نشان از یک حرکت هدفمند و با برنامه است و امیدوارم تداوم داشته باشد و ما هم به سهم خود به عنوان وزارت ورزش حتماً حمایت و کمک خواهیم کرد تا این موفقیت‌ها پررنگ‌تر استمرار داشته باشد.

وی در واکنش به پرداخت پاداش تیم ملی فوتبال عنوان کرد: در حال پیگیری است و قطعاً با موفقیت‌های خوب بچه‌های تیم ملی به ویژه در بازی با ژاپن نمی‌شود از این موضوع بی‌تفاوت گذشت. امیدوارم موفقیت‌های بچه‌های تیم ملی استمرار داشته باشد و دعا کنیم قطعاً قطر را از پیش رو برداریم و به فینال برویم. بچه‌های تیم ملی مقتدرانه مثل بازی با ژاپن تحسین برانگیز بازی کنند و برای ایران عزیز کاپ را بیاورند و باعث نشاط و شادابی ملت قهرمان ایران شوند و دل رهبر انقلاب را شاد کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره پرداخت پاداش پیش از بازی با قطر یادآور شد: تاج در حال پیگیری است و مطمئن هستم مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد.

وی در مورد اینکه چرا به قطر نخواهد رفت، تاکید کرد: آقای وزیر تشریف می‌برند و من باید اینجا باشم که مسائل ورزش کشور را رتق و فتق کنم..

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان درباره مجامع انتخاباتی سایر فدراسیون‌های بدون رئیس عنوان کرد: تا قبل از عید، انتخابات ۸ فدراسیون را برگزار می‌کنیم.

اسبقیان در خصوص زمان پرداخت پاداش ورزشکارانی که سهمیه المپیک پاریس را گرفتند برای تزریق روحیه به آنها تصریح کرد: ان‌شالله به زودی اعلام می‌شود. در خصوص مبلغ اجازه بدهید جلسه بگذاریم. آقای هاشمی در این خصوص بسیار نظر مثبتی دارند و همواره ورزشکاران را حمایت کردند و ایشان در کمیته ملی المپیک حمایت‌های خوبی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته