دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نیازاده در واکنش به نایب رئیسی محمودوند؛ مثل این است که من هم بروم گوینده رادیو شوم!

نیازاده در واکنش به نایب رئیسی محمودوند؛ مثل این است که من هم بروم گوینده رادیو شوم!
نایب رئیس اسبق فدراسیون دوومیدانی گفت: روزی مرحومه توران شادپور با آن کارنامه قوی دوومیدانی زنان را اداره می‌کرد، اما الان به جایی رسیدیم که باید مسئولیت را به افراد غیر بدهیم.
کد خبر : 891585

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، انتصاب زهرا محمودوند، مجری تلویزیونی در سمت نایب رییسی بانوان فدراسیون دوومیدانی، انتقاد‌های زیادی را به همراه داشته است. در روزمه کاری محمودوند عنوان شده که وی جز دونده‌های اسبق ۱۰۰ و ۴۰۰ متر بوده و سابقه حضور در اردوی تیم ملی دوومیدانی زنان را هم دارد. اهالی این رشته، اما این اظهارات را رد می‌کنند و معتقدند او جز افراد ناشناخته دوومیدانی است. آذردخت نیازاده، نایب رییس اسبق فدراسیون دوومیدانی یکی از منتقدان این تصمیم گیری است.

او در پاسخ به این سوال که چه نظری در خصوص انتخاب مجری شبکه ورزش به عنوان نایب رییس جدید زنان فدراسیون دارید، به آنا گفت: به عقیده من انتخاب درستی صورت نگرفته است. ما افراد توانا و متخصص زیادی در دوومیدانی بانوان داریم که می‌توانستیم از آن‌ها استفاده کنیم. من سال‌ها در دوومیدانی بودم، ولی یک بار هم خانم محمودوند را ندیدم.

فدراسیون دوومیدانی مدعی شده که زهرا محمودوند سابقه ۱۴ سال کار اجرایی در صدا و سیما دارد و می‌تواند از این تجربیاتی که دارد در دوومیدانی بانوان استفاده کند. نیازاده با اشاره به این ادعا افزود: صدا و سیما چه ارتباطی به دوومیدانی دارد. مثل این است که من هم بروم گوینده رادیو شوم. نمی‌دانم ورزش ما به کجا دارد می‌رود. روزی مرحومه توران شادپوربا آن کارنامه قوی دوومیدانی زنان را اداره می‌کرد، اما الان به جایی رسیدیم که باید مسئولیت را به افراد غیر بدهیم.

فدراسیون دوومیدانی ماه آینده میزبان رقابت‌های داخل سالن قهرمانی آسیاست. سرپرست فدراسیون در این باره گفته باید هر چه سریعتر نایب رییس بانوان را انتخاب می‌کردیم تا حضور چشمگیری در این مسابقات داشته باشیم.

پیشکسوت دوومیدانی زنان ایران در این رابطه توضیح داد: نمی‌دانم این صحبت‌ها بر چه اساسی مطرح می‌شود. من فکر نمی‌کنم گزینه منتخب، اطلاعات وسیعی در خصوص قوانین و مسائل فنی رقابت‌های دوومیدانی داشته باشد. دوومیدانی یک رشته پروسعت است و ۲۴ ماده دارد. برگزار کردن مسابقات آن که شوخی نیست. مطمئنا اطرافیان ایشان مسابقات قهرمانی آسیا را برگزار خواهند کرد.

فدراسیون دوومیدانی در حال حاضر دوره سرپرستی را طی می‌کند و طبق دستور وزیر باید انتخابات ریاست آن تا پایان سال برگزار شود. نیازاده در این باره خاطر نشان کرد: بهتر بود فدراسیون با پریسا بهزادی نایب رییس قبلی در این مدت کوتاه کار را ادامه می‌داد. به هر حال اگر طرفین با هم اختلاف نظر داشتند، بهتر بود انتصاب جدیدی انجام نمی‌شد. هر چه باشد خانم بهزادی دوومیدانی کار بوده و بهتر شرایط را می‌شناخت. بدون شک وقتی انتخابات برگزار شود، باز هم نایب رییس تغییر می‌کند و رییس جدید فرد مورد نظر خودش را در این سمت منصوب می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته