دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 دی 1402 - 13:00

جزئیاتی از قرارداد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز با دانشگاه آزاد/ قطعات و تجهیزات با فناوری بالا ساخته می‌شود

جزئیاتی از قرارداد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز با دانشگاه آزاد  قطعات و تجهیزات با فناوری بالا ساخته می‌شود
شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان با دانشگاه آزاد اسلامی قرارداد امضا کرد.
کد خبر : 891474

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در دومین روز از چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان در اهواز تعداد هشت قرارداد پژوهشی با ۶ دانشگاه در سطح کشور و پارک علم و فناوری استان خوزستان امضا کرد.

براین اساس، در ادامه اقدامات پژوهش‌محور دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، همسو با سند تحول و تعالی و همچنین برنامه پنج ساله راهبردی و عملیاتی (۱۴۰۵-۱۴۰۰) دانشگاه و سایر اسناد بالادستی در حوزه علم و فناوری، قرارداد پژوهشی «تدوین دانش فنی و بومی‌سازی ساخت موتور درون چاهی جابه‌جایی مثبت براساس موتور‌های ساخت شرکت Dyna-drill با سایز ۵ اینچ» به ارزش ۱۴.۶ میلیارد تومان میان  شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز منعقد شد.

جزئیاتی از قرارداد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز  با دانشگاه آزاد/ قطعات و تجهیزات با فناوری بالا ساخته می‌شود

این قرارداد در مراسمی با حضور محمد گلستان‌باغ، رئیس پژوهش و فناوری مناطق نفت‌خیز جنوب و پژمان تقی‌پور بیرگانی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز به امضای علی افروس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و علیرضا دانشی، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب رسید.

این اقدامات در راستای افزایش تعداد و مبالغ طرح‌های پژوهشی با رویکرد تدوین دانش فنی و ساخت قطعات و تجهیزات با فناوری بالا که ذیل بسته‌های کاری «ارتقای پاسخگویی و قابلیت حل مسئله»، «توسعه فناوری، نوآوری و کارآفرینی» و «پیشرفت علمی مرجعیت‌ساز و تمدن‌آفرین» سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی بوده که به یکی از اصلی‌ترین اهداف حوزه پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان تبدیل شده است.

چهاردهمین نمایشگاه تخصصی ساخت تجهیزات صنعت نفت خوزستان از ۲۴ تا ۲۷ دی‌ماه در اهواز در حال برگزاری است و در آن تازه‌ترین دستاورد‌های ساخت داخل در حوزه تجهیزات موردنیاز صنعت نفت با حضور شرکت‌های مختلف از سراسر کشور معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته