دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سالاری: نشاط اجتماعی اولویت ما و وزارت فرهنگ در میانه این معرکه ایستاده است

سالاری: نشاط اجتماعی اولویت ما و وزارت فرهنگ در میانه این معرکه ایستاده است
محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به انتخابات پیش‌رو، بر نشاط فرهنگی اجتماعی در برگزاری جشنواره‌های فجر تاکید کرد.
کد خبر : 888188

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمود سالاری معاون امور هنری وزیر فرهنگ ضمن حضور در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در خصوص جشنواره منطقه‌ای پیشنهادم این است که استان‌ها برای اعزام گروه‌ها حتما مساعدت بیشتری داشته باشند، زیرا همه هنرمندان به لحاظ مالی در مضیقه فراوان هستند و آن مبلغی که در اختیار گذاشته شده، تلاش ما برای تامین رفاه بوده است.

وی ادامه داد: چون در این ایام سه جشنواره برگزار می‌کنیم بیشترین زحمت را برای استان‌ها داریم و توضیحات مربوط به هریک از جشنواره‌ها از طریق مدیرکل مرتبط به آن اعلام خواهد شد.

سالاری بیان کرد: تنها درخواستم از شما مدیران استانی این است که در صدور مجوزها نهایت اهتمام را داشته باشید. این خیلی بد است که یک هنرمند در بخشی می‌تواند کارش را پخش و اجرا کند اما در جای دیگر نمی‌تواند. من فکر می‌کنم ورود برخی دوستان به حوزه فرهنگ کمک نمی‌کند. اکنون نشاط اجتماعی در اولویت کار ما قرار دارد؛ مخصوصا در سال انتخابات که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ ادامه داد: امسال انتخابات را در پیش داریم و نیازمند نشاط فرهنگی اجتماعی هستیم. برنامه‌های هنری فجر به‌منظور ایجاد همدلی، صمیمیت و نشاط باید به خوبی اجرا شوند، چراکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اصلی‌ترین گزاره در این راستاست و باید در میانه معرکه حضور داشته باشد.

انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته