دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

رسیدگی به مسائل اصحاب فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویر احمد در میز ارتباطات مردمی

رسیدگی به مسائل اصحاب فرهنگ و هنر کهگیلویه و بویر احمد در میز ارتباطات مردمی
طرح ملی خدمت میدانی شهید قاسم سلیمانی ستاد ارتباطات مردمی سفر ریاست جمهوری، با حضور معاون وزیر در امور هنری و نماینده تام الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد.
کد خبر : 858488

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در طی سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویر احمد صبح امروز، بیست و پنجم تیر ماه محمود سالاری معاون وزیر در امور هنری به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پشت میز ارتباطات مردمی حاضر شد و به سؤالات و مشکلات مراجعین پاسخ داد و رسیدگی کرد.

در طی این دیدار‌ها سالاری با هنرمندان، اصحاب فرهنگ و مراجعین مردمی دیدار کرد و در جریان اقدامات، برنامه‌ها و مسائل فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد قرار گرفت.

پیش از این نیز سالاری به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طی سفر استانی دولت به استان خوزستان سفر کرده بود و به مسائل و مشکلات مربوط به حوزه فرهنگ و هنر استان، رسیدگی کرد.

این دیدار طی امروز و فردا از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند در حوزه‌های فرهنگ و هنر، ادارات حج و زیارت، اوقاف و امور خیریه، نهاد کتابخانه‌های عمومی، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و اداره کل ارشاد استان انتقاد، پیشنهاد، شکایت و هرگونه مسئله‌ای که نیازمند پیگیری داشتند را بصورت بی‌واسطه و مستقیم با نماینده تام الاختیار وزیر مطرح نمیاند.

طرح ملی خدمت میدانی شهید قاسم سلیمانی توسط ستاد ارتباطات مردمی در سفر‌های ریاست جمهوی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته