دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

الگوسازی مهم‌ترین دستاورد نشان مشهدالرضا(ع)

الگوسازی مهم‌ترین دستاورد نشان مشهدالرضا(ع)
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین دستاورد نشان مشهدالرضا(ع) الگوسازی است.
کد خبر : 887411

محمد حسین زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره نشان مشهدالرضا(ع) اظهار کرد: این نشان موضوعی چندوجهی است، یک وجه آن معرفی مفاخر مشهد در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، دینی و خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف فعالیت بوده که در طول سال‌های سال هم به مشهد هم خراسان و کشور و هم در فضای بین‌الملل و درخشیده‌اند.وجه دیگر آن معرفی افرادی است که به این شهر یا کشور خدمتی کرده‌اند.

وی عنوان کرد: الگوسازی حوزه مهم نشان مشهدالرضا (ع) است که می‌تواند به‌عنوان الگو برای قشر نوجوان و جوان باشد و تعصب آنان نسبت به شهر خود به‌واسطه دین و این الگو‌ها بیشتر شود. حوزه سوم هم حوزه رسانه‌ای این ماجراست، رسانه‌ها مفاخر، ظرفیت‌ها و خدماتی که مشهد به فضای ملی ارائه می‌دهد را معرفی می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: روز ملی مشهد، روزی بوده که مردم در شهر مشهد، دست‌به‌دست هم دادند و افتخار بزرگ برای این شهر ایجاد کردند. روز مشهد بهانه‌ای برای معرفی بیشتر این شهر، ایجاد همبستگی بین مردم و ارتباط بین نسل‌های مختلف مشهد است. الزامات جدی معرفی این روز و جشنواره نشان مشهد الرضا (ع) استفاده از ابزار‌های هنری بوده که باید از این ابزار‌ها برای معرفی هر چه بیشتر این شهر بهره‌برداری کنیم.

حسین زاده بیان کرد: حقیقتاً در حوزه سینما، انیمیشن و کتاب درباره مشهد که دارای عقبه تاریخی، مفاخر و دستاورد‌های زیادی است، کمتر کار شده، باید برای استفاده از این ظرفیت با استفاده از ابزار هنر برنامه‌ریزی شود. به مناسبت روز مشهد پردیس‌های سینمایی این شهر با هماهنگی انجام شده روز‌های نهم و دهم دی ماه به‌صورت نیم بها خدمات خود را به همشهریان ارائه می‌دهند. کتاب‌فروشی‌ها نیز کتاب‌های خود را بین ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در این هفته می‌فروشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته