دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 دی 1402 - 15:40

حضور ۲۲ شرکت و مرکز تخصصی در نمایشگاه بزرگ طرح پویش

حضور ۲۲ شرکت و مرکز تخصصی در نمایشگاه بزرگ طرح پویش
معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: ۲۲ شرکت و مرکز تخصصی در نمایشگاه بزرگ طرح پویش حضور یافته و با توجه به توانایی دانشجویان از متقاضیان شرکت در این طرح ثبت‌ نام کردند.
کد خبر : 886843

حامد خدادادی، معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا به بیان ویژگی‌های طرح پویش (اشتغال همزمان با تحصیل) پرداخت و اظهار کرد: از آنجایی اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان است در این طرح ویژه اشتغال، دانشجویان همزمان با تحصیل با شرکت‌ها، مؤسسات و صنایع مختلف ارتباط پیدا کرده و می‌توانند از شرایط اشتغال برخوردار شوند. مؤسسات و صنعتگران با آموزش‌های مهارتی به دانشجویان در جذب و تأمین منابع انسانی ماهر و متخصص تحصیل‌کرده پیشگام خواهند بود.

وی افزود: در این راستا و با برنامه‌ریزی صورت گرفته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر، کارگاه‌های رزومه‌نویسی و مدل یکپارچه موفقیت برای دانشجویان علاقه‌مند برگزار و دانشجویان آماده شرکت در نمایشگاه بزرگ طرح پویش شدند. در این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های دانشگاه آزاد اسلامی خمینی‌شهر برگزار شد، ۲۲ شرکت و مرکز تخصصی حضور یافته و با معرفی محصولات و خدمات خود با توجه به علاقه‌مندی‌ها و توانایی دانشجویان از متقاضیان شرکت در این طرح پویش ثبت‌نام کردند.

معاون آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر گفت: بیش از یک هزار دانشجوی علاقه‌مند در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته‌های مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر، مهندسی برق، مهندسی پزشکی، مهندسی صنایع، حقوق، حسابداری، مشاوره، روانشناسی، گرافیک، انیمیشن، عکاسی، مدیریت، تربیت‌بدنی و ده‌ها رشته دیگر فرم ثبت‌نام را از شرکت‌ها و مؤسسات معتبر حاضر در نمایشگاه دریافت و تکمیل کردند.

خدادادی ادامه داد: مقرر شد پس از بررسی نهایی رزومه داوطلبان توسط کارفرمایان، قرارداد افراد منتخب با نظارت مرکز طرح پویش دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر منعقد و دانشجویان در قالب کارآموزی این طرح مشغول به فعالیت شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته