دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1402 - 10:36

راهیابی تیم دانشگاه آزاد کرمانشاه به مسابقات ملی مناظره دانشجویی

راهیابی تیم دانشگاه آزاد کرمانشاه به مسابقات ملی مناظره دانشجویی
تیم ایران دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با کسب مقام نخست مسابقات مناظره دانشجویان استان به دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی راه یافت.
کد خبر : 885724

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  پنجمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان استان کرمانشاه با حضور مسئولان برگزار و در پایان این دوره از مسابقات حسنا زرینی و ابوالفضل رضایی، کیارش همتی وینه و رضا مظفری از تیم ایران دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه مقام اول را کسب و به دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی که بهار ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد راه یافتند، سرپرستی و سخنران تیم بر عهده ابوالفضل رضایی، سخنران دوم کیارش همتی، پژوهشگر رضا مظفری و در نهایت استاد راهنما مرتضی کلهری بود.

مسلم حدیدی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس فرمایشات و دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فضایی برای مطالبه‌گری دانشجویان، سازمان جهاد دانشگاهی به‌عنوان مجری این مناظرات در سراسر کشور معرفی شد و دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی نیز بهار ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

وی افزود: در پنجمین دوره استانی از مسابقات مناظره دانشجویی، دانشجویانی از ۶ دانشگاه استان کرمانشاه در قالب ۱۸ تیم حضور داشتند و بر اساس هدف‌گذاری انجام‌شده با ارائه مستندات و به‌صورت کاملاً علمی دغدغه‌های خود را مطرح کردند.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه عنوان کرد: در ابتدای این دوره از مناظرات، گزاره‌هایی انتخاب و کارگاه توجیهی برگزار شد و گروه‌های مخالف و موافق این موضوعات تشکیل شد که بر اساس جمع‌آوری مطالب و مستندات در تایم مشخصی به مناظره پرداختند و در نهایت تیمی موفق خواهد بود که با اصالت و رعایت همه ضوابط به دور از پرخاشگری، داوران را راضی کند.

حدیدی مزیت این مناظرات را ورود به حوزه‌های تخصصی و تحقیق درباره موضوعات مختلف به دور از حضور عامه دانست و گفت: در نهایت خروجی این موضوعات مستند و علمی است. گزاره‌های مطرح‌شده اکثراً ملی هستند؛ اما دغدغه‌های مطرح‌شده هویت استانی هم دارد و به موضوعات مختلفی در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی پرداخته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته