دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آذر 1402 - 12:24

مقابله با استبداد و نظام سلطه اصالت دانشجو است

مقابله با استبداد و نظام سلطه اصالت دانشجو است
استاندار لرستان گفت: دانشجو نسبت به حق کشور و عدالت خواهی ساکت ننشسته و مقابله با استبداد و نظام سلطه اصالت دانشجو است.
کد خبر : 883595

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، فرهاد زیویار، استاندار لرستان در مراسم بزرگداشت روز دانشجو که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم آباد برگزار شد به تشریح حوادث ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ و شهادت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران که سالروز آن با عنوان روز دانشجو نامگذاری شده، اظهار کرد: مقابله با استبداد و نظام سلطه اصالت دانشجو است.

وی حوادث بیش از یک قرن گذشته کشور از جمله جنگ ایران با انگلیس و روس، تحریم تنباکو، نهضت مشروطیت، نهضت نفت، قیام ۱۵ خرداد، حوادث روز دانشجو و انقلاب اسلامی ایران را به هم متصل برشمرد و درباره جایگاه دانشجویان در این زمان، عنوان کرد: دانشجویان برای اهداف بزرگ جان خود را فدا کردند. دانشجو نسبت به حق کشورش و عدالت خواهی ساکت ننشسته و امروز این گونه دیدگاه و حرکت را گرامی می‌داریم.

به گزارش آنا، وضعیت انتصابات مدیران، مصوبات سفر رئیس جمهور، میزان بودجه استان و رده بندی کشوری آن، وضعیت پروژه‌های سد معشوره، راه آهن و بیمارستان نیایش، وضعیت جاده‌ی خرم آباد به پلدختر، احیای واحد‌های صنعتی، وضعیت زمین پادگان ۰۷ خرم آباد و مراکز گردشگری مهم‌ترین عناوین مطرح شده در مطالبات دانشجویان بودند که فرهاد زیویار به آن‌ها به صورت شفاف پاسخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته