دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 خرداد 1395 - 14:20
بهادر مولایی در گفت و گو با آنا:

بعد از مصدومیت بهداد همه از من توقع مدال دارند/ فاصله ام با رقبا نه کم است نه زیاد

وزنه‌بردار فوق سنگین کشورمان در آستانه مسابقات جام فجر از مصدومیتش در اردوی تیم ملی خبر داد.
کد خبر : 88253

بهادر مولایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا درباره آخرین وضعیت مصدومتش در اردوی تیم ملی وزنه برداری گفت:«متاسفانه سر تمرین بودم که از ناحیه کشاله ران دچار مصدومیت شدم. البته مصدومیت من حاد نیست، اما باعث شد 5،6 روزی از تمرینات به دور باشم.»


وی افزود: «خوشبختانه تمرینات خوبی در اردبیل داشتیم. هفته اول وزنه‌هایی سنگین زدیم اما هفته دوم به نسبت وضعیت بهتر شده بود و فشار تمرینات کم شد تا با این آسیب دیدگی مواجه شدم. همه هدفم این است که تا مسابقات جام فجر به آمادگی کامل برسم. تا آن مسابقات یک هفته زمان داریم و قصد دارم با آمادگی کامل وزنه بزنم و ناکامی مسابقات قهرمانی آسیا را جبران کنم.»


مولایی با اشاره به عملکردش در حرکت یک ضرب در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: «‌در رقابت‌های قهرمانی آسیا در حرکت یک ضرب، وزنه‌ها به قدری سبک بودند که نمی‌دانستم چه مقدار باید انرژی بگذارم اما بعد از مسابقات ازبکستان با تلاش‌های کادر فنی به خودباوری رسیدم و توانستم برای بالا بردن وزنه‌ها تمرکزم را بالا ببرم. من در حرکت دو ضرب مشکلی ندارم و در مسابقات قهرمانی آسیا هم به مدال طلا رسیدم در این مدت باقی مانده تا المپیک بر روی حرکات یک ضرب کار می‌کنم تا بتوانم نتیجه قابل قبولی کسب کنم.»


این وزنه‌بردار همچنین به مسابقات جام‌فجر اشاره کرد و گفت: «بعد از اینکه از رقابت‌های قهرمانی آسیا آمدیم بلافاصله تمرینات را شروع کردیم. قبل از المپیک باید در دو تورنمنت رسمی شرکت کنیم و مسابقات جام فجر هم یکی از آنهاست. من در رقابت های قهرمانی آسیا در یک ضرب مشکل داشتم و تصمیم گرفتم تا جام فجر این مشکل را برطرف کنم که خوشبختانه تا حدوی هم پیشرفت کردم اما مصدومیت من را کمی به دردسر انداخت.»


وزنه‌بردار فوق سنگین ایران در مورد رقبایش و فاصله رکوردی با آنها اظهار کرد: « المپیک میدان سخت مبارزه است و بهترین های جهان در این رقابت‌ها شرکت می کنند. از شرایط همه رقبایم و رکوردهایی که می زنند اطلاع دارم. فاصله رکوردی‌ام با آنها نه زیاد است و نه کم. پس از مصدومیت بهداد سلیمی همه بر روی سنگین وزن تمرکز کردند و از من انتظار مدال دارند. من همه تلاشم را می کنم تا بتوانم به آمادگی خوبی برسم. در حال حاضر تمریناتم را چندبرابر کردم و سعی می کنم عملکرد خوبی در المپیک داشته باشم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته