دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1402 - 15:59

عبور از تنگنا‌های تحریمی و اقتصادی نیازمند روحیه بسیجی در سایه یکدلی

عبور از تنگنا‌های تحریمی و اقتصادی نیازمند روحیه بسیجی در سایه یکدلی
مدیر شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس عنوان کرد: ایران اسلامی بیش از هر دوران تاریخی به همدلی، هم‌افزایی و تلاش برای عبور از تنگنا‌های تحریمی، مشکلات معیشتی و اقتصادی نیاز دارد.
کد خبر : 881818

ابوذر هاشمی مدیر امور شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس همزمان با هفته بسیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: بسیج نماد اقتدار ملی، بصیرت، آگاهی، اخلاص و ایثار در کشور است.

وی افزود: نیرو‌های ارزشمند و خدوم بسیجی روزگاری با لباس رزم به دفاع جانانه و قهرمانانه از خاک ایران اسلامی مقابل دشمن بعثی پرداختند و با دلاوری و شجاعتی مثال‌زدنی برگ زرینی را در تاریخ مقاومت این سرزمین رقم زدند.

مدیر امور شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس بیان کرد: امروزه بسیجیان با همان انگیزه و ایمان درونی در آوردگاه جنگ فرهنگی و روانی دشمن و تحریم‌های ظالمانه دشمن کمر همت بسته‌اند و به سهم خود نقش‌آفرینی مؤثری در دفاع و پایداری کشور در طول تاریخ چهار دهه‌ای انقلاب شکوهمند اسلامی ایفا کرده‌اند.

هاشمی متذکر شد: سخن از بسیج تداعی‌گر این موضوع به ذهن و اندیشه آدمی است که کار، تولید و پیشرفت کشور نیازمند بسیج واقعی، حرکت از درون، رهایی از وابستگی و اتکای به بیرون بوده و راز بقا و ماندگاری بسیج در داشتن روحیه مردمی، انقلابی و خودشکوفایی است.

وی مطرح کرد: ایران اسلامی بیش از هر دوران تاریخی به همدلی، هم‌افزایی و تلاش برای عبور از تنگنا‌های تحریمی، مشکلات معیشتی و اقتصادی نیاز دارد و این مهم درسایه یکدلی و بسیج امکانات و منابع کشور است.

مدیر امور شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس خاطرنشان کرد: به‌ بسیجیان انقلابی، جان‌برکف و مبارز در سراسر کشور به‌خصوص در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی افتخار می‌کنیم.

هاشمی در ادامه درباره برنامه‌های علمی و فرهنگی هفته بسیج هم گفت: با همکاری بسیج کارکنان  دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس نشست خوبی برای هم‌افزایی و تقویت بنیه علمی، آموزشی و فرهنگی دانشجویان با استادان این دانشگاه داشته‌ایم، همچنین اردوی علمی، فرهنگی دو روزه (بانوان و مردان) ویژه دانشجو و کارمندان از باغ‌ موزه ملی دفاع مقدس درهفته بسیج به همت شورای فرهنگی دانشگاه برگزار کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته