دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد آذرشهر:

«شهید» جاودانه‌ و مقدس‌ترین واژه انقلاب اسلامی است

«شهید» جاودانه‌ و مقدس‌ترین واژه انقلاب اسلامی است
داود ابراهیم‌پور از «شهیدان» به‌عنوان جاودانه‌ترین، ماندگارترین و مقدس‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی نام برد.
کد خبر : 881636

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا، داود ابراهیم‌پور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر و حسن ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آذرشهر به مناسبت گرامیداشت «هفته بسیج» با حضور در منزل خانواده «شهید جواد محبییان» با خانواده این شهید والامقام دیدار کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذرشهر در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اظهار کرد: به برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان، در ایران اسلامی امنیت پایدار برقرار است و دیدار با خانواده شهدا ضمن انجام وظیفه برای همه روحیه‌بخش بوده و حضور در کنار خانواده‌های شهدا توفیق الهی برای مسئولان است و امروز این آرامش حاکم در جامعه را مدیون ایثارگری شهدا هستیم که در راه دفاع از خاک میهن اسلامی، ناموس وطن و آرمان‌های نظام جان خود را فدا کردند.

«شهید» جاودانه‌ترین و مقدس‌ترین واژه انقلاب اسلامی است

ابراهیم‌پور ضمن ستایش صبر و شکیبایی و ایثار و فداکاری خانواده‌های معظم شهدا، خانواده‌های شهدا را افتخار ملت ایران دانست و از شهیدان به‌عنوان جاودانه‌ترین، ماندگارترین و مقدس‌ترین ثمرات انقلاب اسلامی نام برد.

وی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، عمل به وصیت و ادامه راه آنان و تکریم و حفظ شأن خانواده‌های معظم شهدا را وظیفه مردم و مسئولان عنوان کرد.

از دیگر برنامه‌های هفته بسیج امسال دانشگاه آزاد اسلامی آذرشهر، فضاسازی محیط دانشگاه با نماد‌های «بسیج» و حضور رئیس، اعضای هیئت علمی و کارکنان این دانشگاه در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، شرکت در همایش اجتماع بزرگ اقتدار بسیجیان شهرستان و حضور در مراسم یادواره شهدای «کارمند» بود.

شهید (جواد محبییان) زمانی که ۱۶ ساله بود در عملیات خیبر به فیض شهادت رسید و پیکر پاک این شهید ۱۰ سال بعد از شهادت تفحص شده و در زادگاهش آذرشهر تشییع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته