دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1402 - 14:18

ارتقای توانمندی متخصصان فناوری در دانشگاه آزاد فارس

ارتقای توانمندی متخصصان فناوری در دانشگاه آزاد فارس
معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی فارس گفت: برنامه‌ریزی برای ارتقای توانمندی متخصصان فناوری با توجه به ظرفیت‌های این دانشگاه فراهم شده است.
کد خبر : 880783

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسن سلطانی، معاون هماهنگی و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی فارس در کارگاه آشنایی با مباحث کاربردی در طراحی پیاده سازی و نگهداری دیتا سنتر با اشاره به تعداد کثیر دانشجوی شاغل به تحصیل در واحد‌های این دانشگاه اظهار کرد: ظرفیت موجود بین استادان و متخصصان فناوری بین کارکنان واحد‌های این دانشگاه موقعیت مناسبی را فراهم کرده تا بتوان شرایط ارتقای توانمندی این قشر فرهیخته را برنامه ریزی کرد.

وی برپایی کارگا‌های اینچنینی را با رویکرد دانش محور کردن و به فعلیت رساندن قابلیت‌های بالفعل موجود میان استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

به گزارش آنا، نخستین دوره از کارگاه‌های آشنایی با مباحث کاربردی در طراحی پیاده سازی و نگهداری دیتا سنتر ویژه مدیران، مسئولان و کارشناسان ادارات فناوری واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و ارگان‌های مختلف شهری استان و شهرستان شیراز با حضور ۶۰ نفر از مسئولان فناوری اطلاعات ادارات مختلف استانی و شهرستانی برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته