دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
یزدیخواه با تشریح قابلیت‌های بانکداری جامع تاکید کرد:

نقش ویژه آموزش مستمر برای فعالان بازار سرمایه 

نقش ویژه آموزش مستمر برای فعالان بازار سرمایه 
معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران با تشریح ظرفیت‌های بانک و کارگزاری به نقش ویژه آموزش اشاره کرد و گفت: زیرساخت های لازم برای ارائه خدمات ویژه به مشتریان از آموزش گرفته تا مدیریت پورتفو به طور کامل فراهم شده است.
کد خبر : 879313

به گزارش خبرگزاری آنا، به همت کارگزاری بانک صادرات ایران و با همراهی کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار، مراسم پروژه آموزشی در بازار سرمایه ویژه پرسنل بانک صادرات ایران با حضور سید محمد یزدی خواه (معاون بانکداری جامع مدیرعامل بانک صادرات ایران)، سید هادی ابطحی (مدیرعامل و عضو هیات مدیره کارگزاری بانک صادرات)، مسلم نیلچی (معاونت آموزش و توسعه کانون کارگزاران بورس اوراق بهادار) و سید هادی حسینی (مدیرعامل شرکت پردازش اطلاعات آوید) در محل کارگزاری بانک صادرات ایران برگزار شد.

معاون بانکداری جامع بانک صادرات ایران در این نشست با برشمردن ظرفیت‌های بانک صادرات ایران و کارگزاری این بانک ، گفت: نقش آموزش در موفقیت فعالان بازار سرمایه نقش تعیین ‌کننده‌ای است و انتظار بر این است که تمامی ارکان بورس به این مهم توجه بیشتری داشته باشند. 

سید محمد یزدی‌خواه با یادآوری اتفاقات سال‌های اخیر بازار سرمایه، گفت: نداشتن آموزش کافی یکی از  دلائل عدم موفقیت برخی از سهامداران شد فارغ از نقش موثرتری که متولیان می بایست در آن مقطع تاریخی ایفا می نمودند تا از آن تجربه تلخ جلوگیری می کردند ، عدم آموزش و رفتار هیجانی برخی از سهامدارانی  که بدون دانش و توجه به نکات لازم اقدام به خرید کردند ، در بوجود آمدن  مشکلات و بعضا خروج ناخوشایند آنها بازار موثر بود ، از اینرو آموزش در کنار سایر عوامل مهم از نکات مهم در سرمایه گذاری در بازار سرمایه است.

وی با تشکر از حوزه آموزش بانک و کانون کارگزاران و شرکت طرف قرارداد کارگزاری ، جهت همکاری با کارگزاری بانک صادرات و برگزاری این دوره آموزشی برای جمع کثیری از کارکنان بانک ،  در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح قابلیت‌های بانکداری جامع و زیرساخت‌های بانک برای ارائه خدمات اختصاصی به مشتریان منتخب بانک گفت: در بانک صادرات ایران مشتریان حقیقی و حقوقی فراوانی داریم که از  فعالین بازار سرمایه هستند ، از جمله مشتریان 10 ستاره بانک که در صورت تمایل ایشان ، آمادگی برای ارائه خدمات شخصی سازی شده در حوزه بانکی و همچنین در حوزه کارگزاری این بانک ، از جمله تقبل تخفیف و لحاظ کردن امتیازات ویژه‌ برای مدیریت پرتفوی آنها توسط کارگزاری بانک و همچنین سایر خدمات و محصولات بانک و شرکتهای تابعه بانک وجود دارد و ارزش افزوده‌ ویژه‌ای برای آنها ایجاد خواهیم کرد اگرچه بخشی از این تخفیفات و خدمات در حال حاضر نیز برای طیفی از فعالین بازار وجود دارد . ضمن اینکه در آینده امکان  تسری این قبیل آموزش ها و خدمات کارگزاری بانک برای سایر مشتریان بانک نیز بوجود خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب