دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 آبان 1402 - 16:08

کفاشیان: ۱۸ هزار ورزشکار پسر و دختر در باشگاه مهر عظام فعال هستند

کفاشیان: ۱۸ هزار ورزشکار پسر و دختر در باشگاه مهر عظام فعال هستند
علی کفاشیان گفت: اکنون در ۲۴ استان بیش از ۱۸ هزار ورزشکار پسر و دختر در باشگاه مهر عظام فعال هستند و تیم‌هایی در سطح سوپرلیگ داریم.
کد خبر : 877916

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی کفاشیان رئیس پیشین فدراسیون فوتبال ایران در بازدیدی از اماکن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: امروز از مجموعه این واحد دانشگاهی بازدید کردم و مشاهده کردم که نیرو‌های متخصص خوب و همچنین امکانات ورزشی بسیار خوبی از جمله زمین چمن فوتبال و سالن‌های ورزشی استاندارد در این دانشگاه موجود است. 

وی افزود: قطعاً در بحث ورزش این مجموعه نیاز به توسعه بیشتری دارد که الحمدلله با توجه به وجود زیرساخت‌های لازم حتماً این کار در آینده بهتر از پیش خواهد شد و توسعه بیشتری پیدا خواهد کرد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه مهر عظام در بازدید خود از آکادمی این هلدینگ خیریه در دانشگاه آزاد شاهرود با بیان اینکه خوشحالیم که باشگاه فرهنگی ورزشی مهر عظام اکنون در این دانشگاه نیز فعالیت خود را آغاز کرده است، افزود: در این مؤسسه به سراغ جا‌هایی رفتیم که حداقل امکانات را داشتند؛ اما فضا برای فعالیت آن‌ها خیلی مهیا نبود و این فضا را ایجاد کردیم و در استان سمنان هم پس از بررسی‌ها، بهترین جایی که مورد ارزیابی قرار گرفت، دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بود که خوشبختانه با نیرو‌های خوب و متخصصی که در این مجموعه موجود است، این فضا در اختیار باشگاه قرار داده شد و اکنون ۲۳۰ دختر و پسر در باشگاه شعبه این دانشگاه مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه قطعاً هدف ما فقط فوتبال و فوتسال نیست و دوومیدانی و شنا و برخی دیگر از رشته‌ها هم مد نظر است، اظهار کرد: ان‌شاءالله استارت کار از همین دانشگاه خواهد خورد تا ظرفیت شاهرود با فرزندان آن رشد کند و با توجه به نیرو‌های متخصصی که در آن وجود دارد، بتوانند تیم‌هایی در سطح استان و سپس در سطح کشور را معرفی کنند.

کفاشیان: ۱۸ هزار ورزشکار پسر و دختر در باشگاه مهر عظام فعال هستند

کفاشیان با بیان اینکه این باشگاه با فعالیت‌هایی که دارد در نقاط مختلف کشور و در جا‌هایی که استادیوم و امکانات ورزشی در آن موجود هست، مشغول فعالیت است، عنوان کرد: نقاطی از کشور انتخاب می‌شوند که امکانات ورزشی دارند؛ اما امکان فعالیت استاندارد در آن خیلی مهیا نشده است. اکنون در ۲۴ استان بیش از ۱۸ هزار ورزشکار پسر و دختر در حال فعالیت در باشگاه هستند و تیم‌هایی در سطح سوپرلیگ داریم و قطعاً اولین هدف این است که بچه‌هایی را جذب بکنیم که دوست دارند به ورزش بپردازند و دوست دارند از امکانات ورزشی استفاده کنند، ولی امکانات ندارند که ما آن فضا را برای آن‌ها ایجاد می‌کنیم.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال گفت: برای ما مهم‌ترین ملاک‌ها اخلاقیات و به کار بردن مربیان متعهد و با اخلاق و سلامت است و در این رابطه بیش از ۵۵۰ مربی با باشگاه در حال همکاری هستند و قطعاً ارزیابی‌هایی هم داریم که نمایندگی‌های ما چگونه فعالیت‌ها می‌کنند و به چه نتایجی ختم می‌شود. الحمدلله تا به حال نتایج خوبی را در راستای مسئولیت‌های اجتماعی که در برنامه‌های فعالیت‌های این مؤسسه خیریه و غیرانتفاعی بوده به دست آورده‌ایم و بچه‌های زیادی پرورش یافته اند و افتخار ما اینست که در هیچ جا ریالی از کسی دریافت نمی‌شود بلکه هزینه می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد که در راه اهداف ذکر شده فعالیت‌های خوبی انجام شود و گفت: امکانات ورزشی در شاهرود برای رشته فوتبال خیلی مناسب نیست و در حال حاضر به نظرم دانشگاه آزاد شاهرود از امکانات خیلی خوبی برخوردار است و ان‌شاءالله در سطح شهر نیز استادیوم‌های بهتری مهیا شود تا مردم بتوانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته