دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آبان 1402 - 14:30

حضور ۵۰۰ استاد از دانشگاه‌های آزاد گیلان و قزوین در «طرح ملی اعتلا»

حضور ۵۰۰ استاد از دانشگاه‌های آزاد گیلان و قزوین در «طرح ملی اعتلا»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان گفت: مرحله منطقه‌ای طرح ملی اعتلا با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از استادان و کارکنان دانشگاه‌های آزاد استان‌ گیلان و قزوین در حال برگزاری است.
کد خبر : 875225

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد دوستار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گیلان در مراسم طرح ملی اعتلا که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد، اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای این طرح با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از استادان و کارکنان دانشگاه‌های آزاد استان‌ گیلان و قزوین در رشت به مدت دو روز (۳ و ۴ آبان) در حال برگزاری است. مرحله استانی این طرح اوایل امسال در حوزه‌های رشت، لاهیجان، انزلی و آستارا با حضور ۷۲۰ نفر برگزار شد.

وی با بیان اینکه تعالی بخشی معرفتی، مهارتی و حرفه‌ای مسئولان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از محور‌های این طرح است، اضافه کرد: جریان شناسی روشنفکری ایران معاصر و حکمرانی اسلامی و جنگ ترکیبی، چیستی، چرایی و چگونگی ازجمله موضوعات این طرح شمرده می‌شود. استادان تأثیر به سزایی در جامعه دارند. در کنار برگزاری چنین طرح‌های دانش‌افزایی  کارگاه‌های پرسش و پاسخ نیز انجام خواهد شد.

توطئه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان نیز گفت: دشمنان اسلام درصدد بودند که نام خدا را از روی زمین بردارند؛ اما نتوانستند. با وجود معمار کبیر انقلاب توطئه‌های شوم دشمنان نقش بر آب شد. انقلاب اسلامی، انقلاب ظهور و اهل‌بیت (ع) است.

حجت‌الاسلام سید محمدحسین صفوی اضافه کرد: انقلاب اسلامی طلوع اندیشه ولایت بود، حرف‌ها برای گفتن دارد و آینده جدید را طراحی کرده است. انسان بدون توجه به خدا و معنویت با علم‌آموزی خوی وحشی داشته و وحشی‌ترین حیوان روی زمین خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نقطه تحولات هستی خود انسان است، بیان کرد: دانشگاه آزاد با برپایی چنین طرح‌های در راستای آگاهی بخشی جامعه با اهداف انقلاب اسلامی گام‌های مؤثری برمی‌دارد که جای تشکر دارد. امروز بیش‌ازپیش جامعه به بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در حوزه‌های مختلف نیازمند است. در راستای ظهور امام زمان (ع) برنامه‌ریزی کرده و جامعه را برای ظهور آقا مهیا کنید.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته