دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 شهريور 1402 - 15:46
فرمانده سپاه قدس گیلان:

واقعیت‌های انقلاب در جهاد تبیین برای نسل جدید بازگو شود

واقعیت‌های انقلاب در جهاد تبیین برای نسل جدید بازگو شود
فرمانده سپاه قدس گیلان تأکید کرد: باید واقعیت‌های انقلاب اسلامی را برای نسل جدید با جهاد تبیین بازگو کنیم.
کد خبر : 865607

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  محمد عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم بزرگداشت مقام کارمند و تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه استان گیلان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به اینکه کشور تحت بمباران شدید رسانه‌ای در جنگ نرم و ترکیبی است، اظهار کرد: دشمن در تلاش برای وارونه جلوه دادن حقایق در کشور بوده تا روی ذهن نسل جدید تأثیر بگذارد.

وی با تأکید بر اینکه باید واقعیت‌های انقلاب اسلامی را برای نسل جدید با جهاد تبیین بازگو کنیم، افزود: هر کجای انقلاب که مشکل وجود دارد وظیفه سپاه و بسیج بوده که باید آن را حل کند؛ زیرا فلسفه وجودی این دو نهاد همین امر است.

نباید با سخنان غیرکارشناسانه مردم را ناامید کنیم

استاندار گیلان نیز با تأکید بر ارائه گزارش عملکرد‌ها و دستاورد‌های دولت از سوی مدیران دستگاه‌ها در گیلان گفت: از برخی تریبون‌ها صدای امیدوار شنیده نمی‌شود، نقد منصفانه خوب است؛ اما نباید با سخنان غیرکارشناسانه مردم را ناامید کنیم.

اسدالله عباسی با بیان اینکه مردم باید امیدوار باشند و نباید آنان را وارد بازی‌های سلیقه‌ای و سیاسی کرد، ادامه داد: مسئولان باید منادیان امید برای مردم باشیم، خدمت صادقانه و شفاف داشته باشیم و عملکرد‌ها را بیان کنیم.

به گزارش آنا، در پایان این مراسم با اهدای تقدیرنامه به رؤسا، مدیران و بسیجیان نمونه دستگاه‌های اجرایی استان از آنها تجلیل و از محمد دوستار، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به‌عنوان مدیر و بسیجی نمونه در سال ۱۴۰۲ قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته