دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پرسپولیس از یک‌شنبه به اردو می‌رود/ باشگاه پیگیر بهترین روند درمان برای پورعلی‌گنجی

پرسپولیس از یک‌شنبه به اردو می‌رود  باشگاه پیگیر بهترین روند درمان برای پورعلی‌گنجی
تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی سوم خود در لیگ قهرمانان آسیا مانند دو بازی قبلی در این رقابت‌ها، اردوی پیش از بازی را زودتر از روال بازی‌های لیگ آغاز می‌کند.
کد خبر : 874447

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس برای سومین پیکار خود در این فصل رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، از فردا به اردوی پیش از بازی خواهند رفت.

تیم فوتبال پرسپولیس، سه‌شنبه شب در ورزشگاه آزادی میزبان تیم استقلال تاجیکستان خواهد بود.
با تصمیم یحیی گل‌محمدی، سرخپوشان ایران برای این بازی به روال دو مسابقه قبلی در لیگ قهرمانان، اردوی خود را زودتر آغاز می‌کنند.

باشگاه پرسپولیس پیگیر بهترین روند درمان برای پورعلی‌گنجی

پرسپولیس در فصل جاری با موج عجیب آسیب‌دیدگی‌های سنگین از جمله رباط صلیبی روبه‌رو بوده است. این مساله از دو بازیکن جوان تیم، خدادادی و عنایت‌زاده شروع شد و با یاسین سلمانی و حالا مرتضی پورعلی‌گنجی ادامه پیدا کرده است.

باشگاه پرسپولیس با توجه به سیاست کاری خود و دستور مستقیم مدیرعامل در بخش بهره‌گیری از امکانات و تخصص‌های پزشکی برای طی شدن دوره آسیب‌دیدگی بازیکنان و بازگشت هرچه سریعتر آن‌ها به میادین، بالاترین استاندارد‌ها را با مدیریت کادر پزشکی تیم و بهره‌گیری از دانش و مهارت برترین پزشکان و جراحان متخصص برای بازیکنان خود به کار می‌گیرد و برای آن هزینه می‌کند.

در این راستا، در روز‌های گذشته با پیگیری باشگاه، یاسین سلمانی تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر باشگاه پرسپولیس پیگیر شرایط دیگر بازیکن خود مرتضی پورعلی گنجی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته