دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1402 - 16:24

هاشمی: به مجامع استقلال و پرسپولیس تنفس داده شده/ قول می‌دهم نگرانی خانواده ژیمناستیک برطرف شود+فیلم

هاشمی: به مجامع استقلال و پرسپولیس تنفس داده شده  قول می‌دهم نگرانی خانواده ژیمناستیک برطرف شود+فیلم
وزیر ورزش و جوانان گفت: برگزاری مجامع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس عقب افتاده و یک تنفسی داده شده است.
کد خبر : 874444

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیومرث هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح سالن دوومیدانی مجموعه ورزشی شهید کشوری درباره اینکه فدراسیون‌های متعددی هستند که بدون رئیس و با سرپرست اداره می‌شوند، اظهار کرد: این سوال را باید از معاونت مربوطه آن پرسیده شود. مصمم هستیم که فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شوند دسته‌بندی شوند و با توجه به اولویت‌بندی که انجام می‌شود در آستانه المپیک انتخابات برگزار شود و هرچه سریع‌تر روسای فدراسیون‌ها مستقر شوند.

وزیر ورزش و جوانان درباره اینکه مجامع باشگاهی استقلال و پرسپولیس فردا برگزار خواد شد، یادآور شد: اطلاعاتی که داریم این مجمع فردا برگزار نشود و یک تنفسی به مجمع داده شده و برگزاری آن عقب افتاده است و حتماً این موضوع در دستور کار قرار دارد تا مجمع با حضور اعضای مجمع برگزار شود تا دغدغه‌ها و نگرانی‌ها برطرف شود.

هاشمی در مورد ابطال مجامع انتخاباتی فدراسیون‌های کشتی و ناشنوایان تصریح کرد: انتخابات که برگزار شده است، یک رأیی صادر شده و در حال بررسی است تا مشکلات و مسائل آنها برطرف شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره مسائلی که پیرامون فدراسیون ژیمناستیک قرار دارد، عنوان کرد: ژیمناستیک هم یک فدراسیون پایه و مادر است، باید مسائل و مشکلات آن برطرف شود. با توجه به اینکه سال‌ها کار بین‌المللی در ورزش کردم ان‌شاءالله این قول را می‌دهم که دغدغه و نگرانی خانواده ژیمناستیک هم برطرف شود. 

فیلم کامل صحبت‌های هاشمی را در ادامه ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته