دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دوئل قلعه نویی و کی روش به نفع ایران تمام شد/ قهرمانی تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه اردن

دوئل قلعه نویی و کی روش به نفع ایران تمام شد  قهرمانی تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه اردن
دیدار تیم های ملی ایران و قطر در نهایت به سود شاگردان امیر قلعه نویی به پایان رسید.
کد خبر : 873767

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار تیم های ملی ایران و قطر در فینال تورنمنت چهارجانبه اردن از ساعت 21:30 به وقت تهران آغاز شد و در نهایت تیم ملی توانست با 4 گل بر شاگردان کی روش غلبه کند.

داور: احمد یعقوب

کارت زرد: علیرضا بیرانوند و سعید عزت اللهی  از ایران/ احمد فتحی و المعز علی عبدالله از قطر

گل: کنعانی زادگان (70 و 79)، جهانبخش(73)، آزمون ( 75)  

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، مرتضی پورعلی گنجی(۵۴_ حسین کنعانی‌زادگان) میلاد محمدی(۸۶- احسان حاج صفی) سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش(۸۶- مهرداد محمدی) محمد محبی(۸۲-  کریم انصاری‌فرد)، سامان قدوس(۸۶- محمد جواد حسین‌نژاد)، مهدی طارمی و سردار آزمون

 

ترکیب تیم ملی قطر: مشعل برشام، احمد سهیل، محمد وعد(۴۶- مصطفی مشعل) طارق سلمان، عبد العزیز حاتم(۸۰- جاسم جابر) یوسف عبدالرزاق(۷۶- احمد علاءالدین)، اکرم عفیف، احمد همام، بسام الراوی(۷۶- مصعب خضر)، احمد فتحی و المعز علی

دو تیم در نیمه اول بازی تقریبا پایاپایی داشتند اما در نیمه دوم تیم ملی ایران توانست بر بازی تسلط پیدا کند که ادامه این روند باعث باز شدن دروازه قطر در 4 مقطع شد. در این دیدار مرتضی پورعلی گنجی به شدت مصدوم شد و در نهایت هم جای خود را به کنعانی داد. به نظر می رسد که مصدومیت این بازیکن جدی باشد. همچنین به دلیل حملات صهیونیست ها به بیمارستانی در غزه و کشته شدن بیش از هزار نفر مراسم قهرمانی در ورزشگاه برگزار نشد.

پیش از شروع بازی هم امیر قلعه نویی و کلیه بازیکنان تیم ملی به کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی خوش و بش کرده و از او با دسته گل تقدیر شد. 

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته