دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

قلعه‌نویی:حب و بغض را کنار بگذارید؛ کسی باشد تیم را تقدیمش می‌کنم/کسی یک میلیون یورو دارد بدهد تا با تیم‌های بزرگ بازی کنیم+فیلم

قلعه‌نویی:حب و بغض را کنار بگذارید؛ کسی باشد تیم را تقدیمش می‌کنم کسی یک میلیون یورو دارد بدهد تا با تیم‌های بزرگ بازی کنیم+فیلم
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: در این شرایط که کمتر از ۳ ماه تا جام ملت‌ها باقی مانده حب و بغض را کنار گذاشته و از تیم ملی حمایت کنید.
کد خبر : 873810

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر قلعه‌نویی در خصوص قهرمانی تیم ملی فوتبال اظهار کرد: یک اتفاق ناگوار بعد از بازی شنیدیم که مردم مظلوم غزه را زیر بمباران کردند. توقع ما این است که جوامع بین المللی ورود کنند چون مردم بی گناه در حال کشته شدن است. مورد دوم اینکه مرتضی پورعلی گنجی مصدوم شد که امیدوارم چیز خاصی نباشد.

قلعه نویی در مورد بازی با قطر عنوان کرد: نیمه دوم بازی خوبی انجام دادیم. ما نسبت به بازی اول تغییراتی داشتیم. کیفیت زمین آن طور که باید نگذاشت کارمان را بکنیم. قطر هم تیم قدری است و بچه های ما طوری بازی کردند در ساختار دفاعی که به تیم قهرمان دوره گذشته جام ملت ها اجازه کاری ندادند. 

سرمربی تیم ملی ادامه داد: موقعیت های زیادی داشتیم در نیمه اول که حتی یک پنالتی هم برای ما گرفته نشد. مثل بازی گذشته هم که پنالتی نبود که گرفتند این اتفاق افتاد و به ما کم لطفی شد. 

قلعه نویی ادامه داد: از بچه ها ممنون هستم و دویدند و جنگیدند. حرف من به عزیزانی است که انتقاد می کنند. نزدیک به سه ماه تا جام ملت ها فرصت داریم.همه باید به هم کمک کنیم. تاج با توجه به همه تحریم هایی که هستیم تلاش می کند. اعزام ها هزینه بر هستند. بچه ها یک ریال پاداش نگرفتند و کادر فنی هم مدتی است که پولی نگرفته است. نقد بشود و اگر نباشد پیشرفتی حاصل نمی شود اما مغرضانه باشد تیم ملی ضربه می خورد. در این سه ماه مشکلات را کنار بگذارند. 

سرمربی تیم ملی ادامه داد: آقای هاشمی هم باید ورود کند. سری قبل هم به او گفتم پدر ورزش است و باید ورود کند. ما آمدیم و همه توان را می گذاریم. اگر کسی هست خود من که خیلی کوچک هستم  تیم را تحویل می دهیم. ما هم می دانیم تیم ما ایراد دارد اما حب و بغض ها را کنار بگذارید و خدمت کنید. این با انتقاد فرق دارد. مگر می شود تیم فوتبال ایراد نداشته باشد. شما من سیتی را ببییند با این همه جام در بازی های اخیرش شکست خورده است. فوتبال همین است. باز هم می گویم اگر کسانی هستند این جایگاه را تقدیم می کنیم. تا الان پولی هم که نگرفتیم. ما در قبال مردم وظایفی داریم و ولی نعمت ما هستند و باید همه تلاش خود را بکنیم. ما به این مردم بدهکاریم. هر کاری هم برای عزیزان کنیم کم است. 

قلعه نویی تاکید کرد: در شرایط سخت به فدراسیون آمدیم و مشکلاتی بود و حالا در تلاشیم و هیچ ادعایی هم نداریم. یک مربی نیاز به سه چهار سال زمان دارد و اینکه با 5الی 6 روز جلسه کار کنیم فرق دارد. بازی اول و دوم ما را قیاس کنید. هر چیزی زمان می خواهد. کی روش 10 سال برای فوتبال ما زحمت کشید و افکاری که مد نظرش بود را پیاده کرد. اینکه بیایم مثلا با چند اردو بگوییم تحول پیدا کردیم، فرق دارد. از نگرش دفاعی به بازی هجومی روی آوردیم. هر چه تیم با تیم های بزرگتر بازی کند کیفیت کارمان بهتر می شود. ما خیلی دوست داریم با ژاپن و استرالیا و کره جنوبی بازی کنیم و باختیم هم باختیم. مگر من دوره قبل بدون لژیونرها مقابل مکزیک بازی نکردم اما اگر کسی دارد یک میلیون یا دو میلیون یور به ما بدهد چون آنها بخواهند با ما بازی کنند همین ارقام را می‌گیرند آنوقت با کمال میل بازی می‌کنیم.فدراسیون تحریم است و پول ندارد و همین بازی ها را هم با دردسرهای زیاد تهیه می‌کند اما در مجموع خوشحال هستم که در اردوها شرایط ما بهتر می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته