دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جهانبخش: از همه عزیزانی که انتقاد می‌کنند، خواهش می‌کنم در این ۶۰ روز از تیم ملی حمایت کنند+ فیلم

جهانبخش: از همه عزیزانی که انتقاد می‌کنند، خواهش می‌کنم در این ۶۰ روز از تیم ملی حمایت کنند+ فیلم
وینگر تیم ملی گفت:بازیکنان تیم ملی این بار آماده هستند تا قدم اول را خوب برداریم و با شرایط خوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی را شروع کنیم.
کد خبر : 879106

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا جهانبخش در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت:در دور اول بازی‌های مقدماتی جام جهانی هستیم، اما همه می‌دانند این بازی ها چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد چون در دوره گذشته خودمان کارمان را سخت کرده بودیم. 

وی افزود: بازیکنان تیم ملی این بار آماده هستند تا قدم اول را خوب برداریم و با شرایط خوب بازی‌های مقدماتی جام جهانی را شروع کنیم. این مسابقات می‌تواند آماده‌سازی خوبی برای جام ملت‌های آسیا باشد تا آن چیزی را که آقای قلعه نویی و کادر فنی تیم ملی می‌خواهند، اجرا کنیم و با آمادگی کامل به بازی‌های جام ملت‌های آسیا برویم.

بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان  در خصوص اینکه کریم انصاری فرد مدعی شده فضای تخربی اطراف تیم باعث دلسردی مربیان می شود گفت: اعتقاد دارم این شرایط برای کل فوتبال کشور وجود دارد.بازیکنان نسل فعلی فوق العاده هستند،از اهالی رسانه و مردم خواهش می کنم در این ۶۰ روز از این بچه ها حمایت کنند.می دانید فوتبال روی مردم تاثیر زیادی دارد.هر فردی انتقاد دارد اجازه بدهد این ۶۰ روز بگذرد.در این سالها خیلی از نظر برخوردی شرایط فوتبال ایران جالب نیست ولی امیدوارم که بتوانیم شرایط را با نتایج خوب در جام ملت ها تغییر بدهیم.

جهانبخش در مورد شکست تیم ملی نوجوانان مقابل انگلیس گفت:خیلی خوشحال هستم که آینده خوبی را برای فوتبال کشور تصور کنیم.اگر از این بازیکنان مراقبت و به آنها رسیدگی شود نشان دادند میتوانند کارهای بزرگی انجام بدهند.من بازی با برزیل را ندیدم وای در تیممان کلی برزیلی داریم که پیگیر بودند و من از نتیجه ای که گرفتیم کیف کردم. امروز متاسفانه در یک بازی نزدیک نتیجه را باختند که ما هم اواخر بازی را تماشا کردیم ولی حقشان است که از این مرحله صعود کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته