دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نشست دوباره مدیریت باشگاه استقلال با بازیکنان برای کاهش قرارداد

نشست دوباره مدیریت باشگاه استقلال با بازیکنان برای کاهش قرارداد
قرار است تا قبل از بازی با هوادار مدیریت باشگاه استقلال با بازیکنان این تیم برای کاهش قراردادها نشستی را برگزار کند.
کد خبر : 872679

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرار بود هفته پیش قبل از بازی استقلال با مس رفسنجان جلسه ای بین مدیریت باشگاه با شاگردان نکونام برگزار شود و در این نشست علی خطیر با توجه به سقف بودجه درخواست کاهش قرارداد بازیکنان را اعلام کند.

باشگاه استقلال برای اینکه بتواند قرارداد بلانکو مهاجم جدیدش را ثبت کند باید قراردادهایی را کم کند تا بتواند از نظر قانونی و رعایت سقف بودجه قرارداد مهاجم آرژانتینی را ثبت کند.

با توجه به اینکه او از تمرینات گروهی دور بوده جواد نکونام به مدیریت باشگاه اعلام می کند حتی اگر قرارداد بلانکو ثبت هم شود به بازی مس رفسنجان نمی رسد و با توجه به اینکه بعد از مدت ها تیم قرار است به میدان برود بهتر است این نشست بعد از بازی با مس رفسنجان برگزار شود تا تمرکز بازیکنان هم بهم نریزد.

قرار است این نشست به زودی و تا قبل از بازی با هوادار برگزار شود تا باشگاه استقلال بتواند با کاهش قرارداد برخی از بازیکنان سقف بودجه اش آزاد شود و بتواند قرارداد بلانکو را در سازمان لیگ ثبت کند.

البته پیش از این هم علی خطیر مدیرعامل باشگاه نشست هایی با برخی از بازیکنان در این زمینه داشته اما برای نهایی شدن آن باید جلسه دیگری را برگزار کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته