دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مهدی: با درخواست تعویق بازی استقلال- هوادار مخالفت کردیم/در جریان صدرنشینی استقلال با حروف الفبا نیستم

مهدی: با درخواست تعویق بازی استقلال- هوادار مخالفت کردیم در جریان صدرنشینی استقلال با حروف الفبا نیستم
مسئول برگزاری کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: دیدار استقلال و هوادار طبق برنامه قبلی در موعد مقرر برگزار می‌شود.
کد خبر : 872669

سهیل مهدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای به تعویق افتادن ۴۸ ساعته دیدار هفته ششم تیمش با هوادار در روز جمعه ۲۸ مهر اظهار کرد: با این درخواست مخالفت شده و مسابقات طبق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد. تمامی موارد لحاظ شده و سپس برنامه ریزی انجام گرفته است. برای همین با درخواست مطرح شده مخالفت شد. 

مسئول برگزاری کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره جدول رده‌بندی این مسابقات و صدرنشینی استقلال با توجه به اینکه پرسپولیس در مجموع شرایط صدرنشینی را دارد، عنوان کرد: در طول فصل مهم نیست که در شرایط امتیاز برابر کدام تیم در جدول بالاتر است و خود را درگیر این موضوع نمی‌کنیم. در آخر فصل طبق آیین‌نامه اعلام شده عمل خواهیم کرد و تمامی موارد لازم را در آن اعلام کرده‌ایم. 

وی ادامه داد: در آیین نامه نحوه رتبه‌بندی تیم‌ها در جدول رده‌بندی و تعیین تیم‌های سقوط کننده، صعود کننده، اعطای سهمیه و غیره پس از پایان یافتن تمام مسابقات مربوط توضیح داده شده است.

مهدی در خصوص اینکه عنوان شده بر مبنای حروف الفبا رتبه‌بندی صورت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: اصلاً در جریان این موضوع نیستم و ما طبق روال قبل اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته