دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حیدری: تاج بی‌طرفی خود را حفظ کرد/ ماجدی از جنس فوتبال است+فیلم

حیدری: تاج بی‌طرفی خود را حفظ کرد  ماجدی از جنس فوتبال است+فیلم
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ماجدی از جنس فوتبال است و به‌عنوان عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فعالیت دارد و نماینده ایران در AFC است.
کد خبر : 872615

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، طهمورث حیدری در پایان انتخابات هیئت فوتبال استان تهران اظهار کرد: خودتان شاهد بودیم دموکراتیک‌ترین انتخابات برگزار شد و بدون حاشیه و خیلی خوب بود. اعضای مجمع انتخاب خوبی انجام دادند و به همه تبریک می‌گویم. بالاخره تکلیف هیئت تهران مشخص شد. از احمدرضا براتی که زحمات زیادی در این مدت کشید، تشکر می‌کنم. تاج رئیس فدراسیون، استقلال را حفظ کرد. او با وجود آنکه با همه نامزدها رفاقت داشت، اما در این مدت سعی کرد بی‌طرفی خود را حفظ کند. ما نیز به تبعیت از رئیس فدراسیون فوتبال این کار را انجام دادیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه میرشاد ماجدی رئیس جدید هیئت فوتبال تهران شد، گفت: به ماجدی تبریک می‌گویم. او از جنس فوتبال است و به‌عنوان عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته جوانان فعالیت دارد و نماینده ایران در AFC است. او توانمندی‌های خیلی خوبی دارد و می‌تواند به رشد و توسعه فوتبال در تهران کمک کند. مشکلی در استان‌ها وجود ندارد. اساسنامه داریم و باید اجرا شود. از دستگاه‌های قضایی خواهش کردیم که مسائل مربوط به انتخابات و گزارشات افرادی که شاکی هستند را به ارکان قضایی فدراسیون فوتبال ارجاع بدهند و خواهش کردیم که از صدور احکام خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای استان فارس نامه به دادگاه دادیم استعلام بیاید نتیجه مشخص می‌شود. وُیس‌های منتشر شده متعلق به کسی نبود. برای تیم امید اکیپی گذاشته تا راهکار برای این تیم پیدا کنند.

فیلم کامل صحبت‌های طهمورث حیدری را در ادامه ببینید: 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته