دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نکونام: 6 هفته از شرایط مسابقه دور بودیم/ داور دو اشتباه تاثیرگذار داشت

نکونام: 6 هفته از شرایط مسابقه دور بودیم  داور دو اشتباه تاثیرگذار داشت
سرمربی تیم استقلال گفت: چون 6 هفته از شرایط مسابقه دور بودیم در دقایق آخر بازی بازیکنان خسته شده بودند.
کد خبر : 871973

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبر پس از دیدار با مس رفسنجان اظهار کرد: این برد را به هواداران خود تبریک می گویم. بعد از مدت ها آنها را دیدیم. به تیمم خسته نباشید می گویم. حدود 6 هفته بازی نداشتیم واز شرایط مسابقه دور بودیم. این شرایط را برا یما سخت کرد و ناقص تمرین کردیم اما دیدید که ثمره کارمان چه شد چون بازی رسمی نداشتیم بازیکنان در دقایق آخر خسته شده بودند. نیمه اول می توانستیم به گل برسیم. دیر به گل رسیدیم.در نیمه دوم بعد از گل هم موقعیت داشتیم اما متاسفانه با میلی موقعیت ها را از دست دادیم.

وی افزود: ده دقیقه آخر تحت فشار قرار گرفتیم. باید بیشتر گل می زدیم. می دانستیم تیم حریف فشار می اورد اما نشد گل بیشتر بزنیم اما همین که بازی را بردیم و تیم تلاش کرد و زحمت کشید در شهری که میهمان بودیم و در مدت گذشته که شرایط ایده ال نداشتیم همین مهم بود. امیدوارم در تعطیلات شرایط طوری باشد که با همه بازیکنان خود تمرین کنیم و برای شروع لیگ آماده شویم.

نکونام ادامه داد: فوتبال با هوادار قشنگ است. وقتی می بینیم هوادار می تواند زیبایی بدهد چرا باید هوادار در ورزشگاه نباشد فوتبال برای مردم است و باید بتوانند استفاده کنند.

وی در مورد قضاوت این بازی گفت: آقای اکرمی نیمه دوم خیلی خوب قضاوت کرد اما نیمه اول دو تا صحنه مشکوک بود. یک خطا حالا یا در محوطه یا 18 قدم بود که باید این خطا گرفته می شد که نگرفت. یک صحنه هم بازیکن حریف باید اخراج می شد حتی در رختکن باز هم فیلم را دیدم که دو اشتباه تاثیرگذار در روند بازی بود. به خاطر قضاوت در نیمه اول تیم ما عصبی شد. من نمی گویم حتما ان خطا پنالتی بود اما خطا بود و باید گرفته می شد. او داور بین الملیل است و نباید اشتباه می کرد. من این طور تفسیر می کنم که نیمه اول قضاوت ضعیف بود اما نیمه دوم خوب بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته