دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 مهر 1402 - 13:24

همکاری نهاد نمایندگی رهبری با ستاد هدایت تحصیلی و جذب دانشگاه

همکاری نهاد نمایندگی رهبری با ستاد هدایت تحصیلی و جذب دانشگاه
معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود عنوان کرد: موظفیم در راستای اجرای بهتر فرآیند ثبت‌ نام و جذب دانشجویان با ستاد جذب همکاری کنیم.
کد خبر : 869700

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از شاهرود، حجت‌الاسلام محمد ترابی‌فرد در جمع کارکنان، استادان و ستاد جذب و هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: موظفیم در راستای اجرای بهتر فرآیند ثبت‌ نام و جذب دانشجویان با ستاد جذب همکاری کرده و در این باب از هیچ اقدام مثبتی فروگذار نکنیم.

وی افزود: قصد داریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود به ساماندهی برسد و این در صورتی محقق می‌شود که به وظایف خود عمل کرده و هم‌افزایی داشته باشیم.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بیان کرد: اما عهد ما چیست؟ باید در راستای صلاح و خیر این دانشگاه حرکت کرده و مشکلات را به مسئولان انعکاس دهیم.

ترابی‌فرد با بیان اینکه حرکت جمعی سمت و سوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود را بهتر می‌کند، توضیح داد: از سایر واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی هم بازدید کرده‌ام و باید بگویم شرایط واحد شاهرود از دو بُعد بهتر است، نخست سرمایه‌های مادی و دوم سرمایه‌های معنوی.

وی با طرح این سؤال که سرمایه معنوی چیست؟ گفت: هیئت علمی خوب و باسواد یکی از این سرمایه‌هاست که به راحتی نمی‌توان این هیئت علمی را به دست آورد و دوم کارمندان خوب و دلسوز که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود حضور دارند و فعالیت می‌کنند.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با تأکید بر اینکه در کمتر مجموعه‌ای این همبستگی بین کارکنان دیده می‌شود، افزود: سرمایه‌های مادی این دانشگاه نیز مثال‌زدنی است و اگر شرایط فعلی دشوار است؛ اما نباید ناامید شویم و اگر با مدیریت جدید هم‌افزایی و همدلی صورت بگیرد حتماً موفق خواهیم شد و شروع کار هم با ثبت‌نام‌های جدید آغاز خواهد شد.

ترابی‌نژاد با قدردانی از سرعت عمل ستاد هدایت تحصیلی، جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود گفت: رئیس، اعضای هیئت‌رئیسه، کارکنان و استادان خیلی قوی در این راه گام گذاشتند تا فرآیند جذب دانشجو که به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مباحث این دانشگاه است به خوبی انجام شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته