دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 شهريور 1402 - 00:01

پیشکسوت پرسپولیس: باشگاه چه کاره است بدون نظر سرمربی بازیکن جذب کند؟ / امیدوارم تیم گل محمدی بازی آبرومندانه‌ای برابر النصر انجام دهد

پیشکسوت پرسپولیس: باشگاه چه کاره است بدون نظر سرمربی بازیکن جذب کند؟   امیدوارم تیم گل محمدی بازی آبرومندانه‌ای برابر النصر انجام دهد
پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: وقتی سرمربی بازیکنی را رد می‌کند باشگاه چه کاره است با او قرارداد می‌بندد؟
کد خبر : 868058

رحیم یوسفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در مورد اینکه جذب نبیل باهویی مهاجم خارجی پرسپولیس در حالی انجام شده که یحیی گل‌محمدی خواهان جذب این بازیکن نبوده اظهار داشت: سرمربی تیم است که باید موافقت خود را برای جذب بازیکن اعلام کند و اگر بازیکنی را رد کند، باشگاه چه کاره است که با بازیکنی قرارداد ببندد. سرمربی وقتی به بازیکنی نیاز داشته باشد به باشگاه می‌گوید تا نسبت به جذب آن اقدام کند. اگر این مهاجم سوئدی بازی نکرد و سرمربی به ندرت به او میدان داد، برای چه پول زیادی پرداخت شده و این بازیکن به چه دردی می‌خورد؟

مسولیتت فنی تیم با سرمربی است

وی ادامه داد: در کل دنیا بازیکنان با نظر سرمربی جذب می‌شوند و نباید در پرسپولیس بازیکنی بدون موافقت یحیی گل‌محمدی جذب شود. رضا درویش نمی‌داند بازیکنان چه کیفیتی دارند؟ او باید تأمین مالی و دیگر امور مربوط به مدیریت را پیش ببرد. همه کارهای فنی تیم به سرمربی بازمی‌گردد و اگر بازیکنی را نمی‌خواهد نباید برای جذب آن بازیکن گامی برداشته شود. مسئولیت فنی تیم با سرمربی است و اگر تیم نتیجه نگرفت خودش پاسخگو خواهد بود. بازیکنی داخل یا خارج از تیم شود با نظر سرمربی است و نباید در کار او دخالت شود. فیلیپه کایسیدو مهاجم مورد نظر گل‌محمدی بود که یک عده فرصت‌طلب در فضای مجازی به همسر او بی‌احترامی کردند و او هم جواب منفی داد. هر چند او نمی‌دانست در ایران چنین کارهایی عادی شده است. با این حال باشگاه باید صبر می‌کرد تا مهاجم خارجی مدنظر گل‌محمدی را استخدام می‌کرد.

پرسپولیس بازی سختی با النصر دارد

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد بازی سرخپوشان ایران با النصر عربستان عنوان کرد: اگر پرسپولیس محروم نبود و شرایط ورزشگاه آزادی هم آمادگی حضور تماشاگران را داشت، شرایط بهتر می‌شد، چون پرسپولیس با حمایت هواداران شرایط بهتری پیدا می‌کرد. با وجود کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و چند بازیکن خوب خارجی النصر، بازی را برای پرسپولیس خیلی سخت می‌بینم. امیدوارم شاهد بازی آبرومندانه‌ای از پرسپولیس باشیم و از اعتبار فوتبال ایران دفاع شود. چون بازیکنان مطرحی در تیم النصر هستند پیروزی بر این تیم خیلی مشکل است، اما کسب تساوی نتیجه خوبی است به خصوص که علیرضا بیرانوند هم به بازی می‌رسد!

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته