دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 شهريور 1402 - 09:58

ماجرای جذب نبیل باهویی بدون تایید گل محمدی و تفاوت با جذب لوکادیا

ماجرای جذب نبیل باهویی بدون تایید گل محمدی و تفاوت با جذب لوکادیا
درحالی که عده ای معتقد هستند در جریان خرید لوکادیا در فصل گذشته سرمربی پرسپولیس او را تایید نکرده بود اما ماجرا چیز دیگری است و گل محمدی قبل از عقد قرارداد این بازیکن را تایید کرده بود.
کد خبر : 868212

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، باشگاه پرسپولیس برای خرید نبیل باهویی در روز آخر فرصت برای بستن لیست آسیایی بدون در نظر گرفتن نظر فنی یحیی گل محمدی اقدام به این کار کرد. 

حتی سرمربی پرسپولیس در مصاحبه ای کوتاه نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و ناراحتی خود را از این اقدام باشگاه اعلام کرد. پیش از این هم دو دستیار ایرانی او مهرداد خانبان و محمد عسگری با استوری هایی ناراحتی خود را نشان دادند. 

در این بین عده ای ماجرای خرید باهویی را به شرایط جذب لوکادیا یکسان دانسته اند و مدعی هستند که برای خرید این مهاجم هم گل محمدی رضایت نداشته اما او بازیکن خوبی از آب درامد و اعتراض گل محمدی بیهوده بوده است اما ماجرای لوکادیا با خرید تازه پرسپولیس متفاوت است.

سال گذشته هم باشگاه برای جذب مهاجم خارجی بودجه ای تا 700 هزار دلار به یحیی گل محمدی اعلام کردهب ود اما سرمربی سخرپوشان که می دانست مهاجم خوب اب این قیمت پیدا نمی شود در بررسی های خود مهاجمی با این قیمت نتوانست به باشگاه معرفی کند و در نهایت خود باشگاه یورگن لوکادیا را با قیمت یک میلیون و صدهزار دلار به خدمت گرفت. نکته اینجاست که سه روز قبل از عقد قرارداد با لوکادیا، گل محمدی تایید خود را برای این خرید اعلام کرد. هر چند که لوکادیا هم در بدو ورود به ایران با اضافه وزن و بدن ناآماده روبرو بود اما گل محمدی با کمک همکارانش توانست این بازیکن را تا حدودی آماده کند و حتی پنالتی های تیم را هم به این بازیکن داد تا روحیه او افزایش پیدا کند اما در نهایت هم این خرید باشگاه نیمه راه پرسپولیس را با بهانه های واهی ترک کرد. 

برای فصل جاری هم مانند سال گذشته باشگاه بودجه ای 600 هزار دلاری برای خرید مهاجم در نظر گرفت که در این رنج قیمت گل محمدی و همکارانش نتوانستند بازیکن ارزشمندی پیدا کنند. گل محمدی نمی خواست تحت هر شرایطی بازیکنی بگیرد که بعدها نتواند از او استفاده کند ولی با این حال با قیمت های متفاوت تر 4 بازیکن به باشگاه معرفی کرد که هیچ کدام جذب نشدند. مسئله مهم این است که در بررسی های گل محمدی در روزهای گذشته نبیل باهویی توسط ایجنت هایش به او معرفی شدند اما او و کادرش عملکرد فنی این بازیکن را تایید نکردند اما با این حال باشگاه بدون اطلاع سرمربی تیم اقدام به جذب بازیکنی کرده که قبلا رد شده بود. 

البته باید دید نبیل باهویی که ظاهرا امشب یا فردا به تهران می رسد چه شرایطی دارد و گل محمدی چطور می خواهد از او استفاده کند. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب