دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 شهريور 1402 - 17:11

دو گزینه پرسپولیس که گل محمدی روی آنها نظری ندارد!

دو گزینه پرسپولیس که گل محمدی روی آنها نظری ندارد!
باشگاه پرسپولیس با دو مهاجم خارجی مذاکره کرده است که گل محمدی آنها را نمی‌خواهد.
کد خبر : 867821

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، به دنبال منتفی شدن حضور فیلیپه کایسیدو در پرسپولیس، نام دو مهاجم خارجی برای پیوستن به سرخپوشان پایتخت مطرح شده است.

نبیل باهویی که فصل پیش در تیم القطر همبازی بشار رسن هافبک عراقی سابق پرسپولیس بود در کل فصل ۴۰۰ دقیقه هم بازی نکرده است. این بازیکن در این یک فصل نتوانسته هیچ گل یا پاس گلی به ثمر برساند و از تیم القطر کنار گذاشته شد. یحیی گل‌محمدی مدت‌هاست که جذب مهاجم سوئدی را رد کرده و اگر باشگاه او را جذب کند، احتمال آنکه سرمربی پرسپولیس به او بازی ندهد زیاد است.

دیگو رولان که فصل گذشته در تیم پنارول اروگوئه حضور داشت در طول فصل تنها ۵۳ دقیقه در ۵ بازی انجام داده است، او در سه چهار سال اخیر روند رو به افتی داشته اگرچه در گذشته رزومه‌ای عالی دارد. او در ۸ ماه اخیر به میدان نرفته و سایت ترانسفر مارکت در خصوص او نوشته در حال استراحت ورزشی است. این مهاجم اروگوئه‌ای در افت مطلق است و باشگاه تحت فشار جذب مهاجم خارجی با او مذاکره کرده در حالی که گل‌محمدی روی رولان نظر مثبتی ندارد.

باشگاه پرسپولیس ۴۰۰ هزار دلار برای جذب مهاجم خارجی کنار گذاشته و اگر قراردادی بسته شود بخت نبیل باهویی به مراتب بیشتر است. ایجنت مهاجم سوئدی، همان ایجنت بشار رسن است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته