دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 شهريور 1402 - 18:54

ادامه تلاش باشگاه پرسپولیس برای توافق با مهاجم خارجی

ادامه تلاش باشگاه پرسپولیس برای توافق با مهاجم خارجی
باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا هر طور شده یکی از مهاجمان خارجی مدنظر یحیی گل‌محمدی را جذب کند.
کد خبر : 867269

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، یحیی گل‌محمدی در دو هفته اخیر نام چهار مهاجم خارجی را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده تا با یکی از این گزینه ها توافق نهایی صورت گیرد اما هر کدام از این گزینه‌های ماجراهای خاص خود را داشته‌اند.

اولین بازیکن برزیلی بود که به دلیل بالا بودن مبلغ وی جذب این مهاجم ملغی شد. دومین بازیکن ادمیلسون برزیلی بود که مبلغ جذب وی یک میلیون و ۳۰۰ هزار دلار بود و جذب این مهاجم برزیلی موجب می‌شد تا پرسپولیس از مبلغ تعیین شده سقف قرارداد تجاوز کند.

گزینه سوم یکی از مهاجمان صاحب نام است که در لیگ‌های معتبر اروپایی بازی کرده و مبلغ اولیه برای جذب وی یک میلیون و ۱۰۰ هزار دلار بود و در ادامه مذاکرات راضی به دریافت مبلغ کمتری شد، اما پیشنهاد باشگاه پرسپولیس باعث شاکی شدن و توقف مذاکرات شد و حضور این مهاجم در پرسپولیس تا اینجا به بن بست رسیده است اما باشگاه در تلاش است تا دوباره روند مذاکرات از نو آغاز شود.

همچنین اسحاق بلفیضل مهاجم الجزایری فصل گذشته الغرافه قطر آخرین مهاجم مدنظر گل‌محمدی بود، اما جذب این مهاجم هم باعث رد شدن پرسپولیس از سقف قرارداد می‌شد و جذب وی به بن‌بست خورد تا این مهاجم آماده حضور در تیمی از سوپرلیگ ترکیه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته