دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 شهريور 1402 - 10:41
رئیس دانشگاه آزاد شاهرود:

باید رشته‌های دانشگاهی را به مردم شناساند

باید رشته‌های دانشگاهی را به مردم شناساند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بر تشکیل کارگروهی برای جذب دانشجو تأکید کرد و گفت: باید رشته‌های دانشگاهی را به مردم شناساند.
کد خبر : 865867

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با حضور مسئولان برگزار و با قدردانی از خدمات اسمعیل علی‌بیکی، حسینعلی سمیعی به‌عنوان رئیس جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در این مراسم خطاب به همکاران اظهار کرد: بخش اعظم فعالیت و تمرکز ما باید در جذب دانشجو باشد. در اسرع وقت باید بر اساس بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه کارگروهی برای جذب دانشجو تشکیل شود.

حسینعلی سمیعی تأکید کرد: باید رشته‌های دانشگاهی را به مردم شناساند و شاید هنوز بعضی از مردم از رشته‌های تحصیلی خوب این واحد دانشگاهی اطلاع کافی نداشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه باید رشته‌های درسی، دستاورد‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه بیش‌ازپیش توسط روابط عمومی دانشگاه برای مردم تبیین شود، عنوان کرد: با معرفی درست و چشم‌انداز آینده رشته‌های تحصیلی، مردم می‌توانند بهتر انتخاب کنند و این وظیفه ماست که در این راه گام‌های مؤثرتری برداریم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود تشریح کرد: اعدادی که برای تحقق درآمد در چشم‌انداز آتی دانشگاه پیش‌بینی‌شده به‌راحتی تحقق نمی‌یابد مگر با همدلی و این مهم با ایجاد انگیزه در همکاران به وجود می‌آید و رسالت ما رسیدن همکاران به‌حق و حقوق آنان است.

سمیعی با بیان اینکه اگر حقوق همکاران به‌موقع پرداخت شود، انگیزه‌ها نیز بالاتر می‌رود، گفت: با تمهیدات بهتر در بحث پرداخت حقوق می‌توان انگیزه‌ها را بالا برد و به تبع آن رشد بیشتر دانشگاه را رقم زد. بزرگ‌ترین سرمایه نیروی انسانی است و باید حداقل حقوق قانونی آنان را ادا کرد.

به گزارش آنا، حسینعلی سمیعی دارای مدرک تحصیلی دکتری مدیریت صنعتی گرایش مالی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بوده و پیش از این سوابق مدیریتی گوناگونی را در دانشگاه آزاد اسلامی تجربه کرده است. همچنین وی سابقه عضویت و ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته