دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1402 - 17:16

اخذ ۲ رشته هنری حاصل تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و اداره ارشاد شاهرود

اخذ ۲ رشته هنری حاصل تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و اداره ارشاد شاهرود
تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود منجر به اخذ مجوز راه‌اندازی ۲ رشته هنری شد.
کد خبر : 864975

معاون سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا گفت: با عقد تفاهم‌نامه‌ای بین واحد دانشگاهی شاهرود و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، هنرستان شاهوار در دو رشته موسیقی و نمایش پذیرای دانش‌آموزان علاقه‌مند است.

علی رضوانی افزود: برای نخستین بار در شهرستان شاهرود و استان سمنان، هنرستان دولتی پسرانه هنر‌های زیبا با نام شاهوار مجوز رشته‌های موسیقی و نمایش را دریافت کرد و به این ترتیب این هنرستان پذیرای دانش‌آموز در این دو رشته است. 

وی از پذیرش تعداد محدودی از بین دانش آموزان در این هنرستان خبر داد و اظهار کرد: ورودی‌های کلاس دهم برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۲ می‌توانند در کنار کادری مجرب و باسابقه با امکانات استاندارد و سرویس رفت و برگشت در این هنرستان ثبت نام کنند.

رضوانی ابراز امیدواری کرد که این هنرستان بتواند گام مهمی در ارتقای جایگاه هنر بین خیل مشتاقان رشته‌های هنری داشته باشد و بیان کرد: این گام مهم که با همکاری همه جانبه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود انجام شد، مقدمه‌ای برای گسترش رشته‌های هنری به صورت علمی و با آموزش‌های بر پایه کلاسیک در حوزه هنر است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته