دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1395 - 11:34

جانشین فرمانده کل سپاه در جشنواره جوان سرباز: شما جوانان با استعدادهای خود معادلات دشمنان را بر هم زدید

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: «جوانان ایرانی توانستند با استعدادهای علمی خود در ساخت موشک، ماهواره و آگاهی‌بخشی، معادلات دشمنان انقلاب و اسلام را بهم بزنند.»
کد خبر : 86496

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختتامیه هشتمین جشنواره جوان سرباز بیان کرد: برای من افتخاری است که در حضور شما سربازان جوان حضور دارم. سربازان نمادهای برجسته و درخشان صداقت، وفاداری، فداکاری، پاکی، شجاعت، کرامت، اخلاص، شهامت، ثبات‌قدم، آگاهی و بصیرت برای جامعه هستند.


وی در ادامه تأکید کرد: این عناصر در شما جوانان وجود دارد. شما جوانان این عناصر را از تاریخ عمیق و پرحادثه و پرواقعه اخیر انقلاب اسلامی به یادگار دارید.


سردار سلامی گفت: میراث معنوی جوانانی که سینه خودشان را در برابر بارش رگبار دشمن برای استقلال، آزادی تمامیت ارضی و آبروی اسلام و ایران قرار دادند، شما جوانان نیز این ویژگی‌ها و عناصر را به ارث برده‌اید.


جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه «جوانان ایرانی به خصوص سربازان از شخصیت حقیقی و معنوی شهدا عناصر باارزشی را به ارث برده‌اند»، تصریح کرد: شما جوانان ثابت کردید که در عرصه‌های علمی، فضایی، موشکی می‌توانید معادلات و محاسبات دشمنان را برهم بزنید؛ شما جوانان موشک و ماهواره ساختید؛ شما جوانان اورانیوم ضعیف را غنی و قدرتمند کردید و این موضوع توسط دشمنان به‌خصوص آمریکایی‌ها تأکیدات فراوانی شده است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شما جوانان این سرزمین و انقلاب اسلامی هستید. نباید فراموش کنیم که تصویر شماها در جهان درخشان است. چرا که با درایت و استعدادهای خود توانستید چهره زیبایی از ایران و خودتان در جهان به نمایش بگذارید.


سردار سلامی افزود: پرچم این مرز و بوم به دست شما جوانان سپرده شده است، بنابراین شماها می‌توانید فاتح قله‌های پیشرفت و آبادانی کشور باشید.


وی در پایان برای جوانان ایرانی از خداوند طلب خوشحالی و موفقیت و همچنین از دست‌اندرکاران جشنواره جوان سرباز قدردانی و تشکر کرد.


به گزارش خبرنگار دفاعی آنا، اختتامیه جشنواره جوان سرباز با حضور فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری در ستاد فرماندهی سپاه در مجموعه فرهنگی ورزشی امام‌علی‌(ع) برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته