دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 شهريور 1402 - 17:24
دبیر ستاد هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد سمنان اعلام کرد؛

رونمایی از نخستین انسان‌واره هوش مصنوعی در انجمن علمی کامپیوتر واحد سمنان

رونمایی از نخستین انسان‌واره هوش مصنوعی در انجمن علمی کامپیوتر واحد سمنان
مصطفی فیض اعلام کرد که نخستین انسان‌واره طراحی شده توسط هوش مصنوعی در انجمن علمی کامپیوتر واحد سمنان رونمایی شد.
کد خبر : 864830

مصطفی فیض در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری علم و فناوری آنا اعلام کرد که همایش بزرگ «درس خوب، حال خوب و انتخاب رشته کنکور» با سخنرانی متخصصان برجسته کشوری در سالن آمفی تاتر فرزانگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد.

مصطفی فیض اضافه کرد: در راستای اجرای برنامه‌های هدایت تحصیلی و به‌منظور کمک به داوطلبان برای انتخاب صحیح رشته دانشگاهی همایش درس و حال خوب و انتخاب رشته کنکور در واحد سمنان برگزار شد.

دبیر ستاد هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، الهام‌بخشی، کمک به کنترل متغیر‌های روانی داوطلبان ورود به دانشگاه و داشتن حال خوب در مسیر زندگی را از دیگر اهداف این همایش عنوان و بیان کرد: در این همایش به موضوعاتی نظیر هیجان مثبت و خوش‌بینی، کار همراه با علاقه و رضایت، روابط خوب و سلامت روابط اجتماعی، داشتن هدف و معنا در زندگی و انگیزه و افتخار به موفقیت‌های خود پراخته شد.

وی افزود: تشریح انتخاب‌های مهم زندگی اعم از دوست، رشته تحصیلی، شغل و همسر از محور‌های سخنرانی تعاملی سعید بهرامی متخصص روانشناسی و مدرس ملی و ممتاز مهارت‌های زندگی در این همایش بود.

فیض ادامه داد: در ادامه همایش بزرگ «درس خوب، حال خوب و انتخاب رشته کنکور» از حضور شاهرخ کروبی مشاور ارشد مراکز آموزش علمی بهره جسته شد و داوطلبان با ارائه نکات روانشناختی و تخصصی با قواعد صحیح انتخاب رشته و دانشگاه آشنا شدند.

دبیر ستاد هدایت تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان تأکید کرد: معرفی و ارائه رایسان، نخستین انسان‌واره طراحی شده توسط هوش مصنوعی در انجمن علمی کامپیوتر واحد سمنان دیگر بخش ارائه شده در این همایش بود که با ارائه مورد توجه شرکت کنندگان قرار گرفت.

فیض، برگزاری همایش بزرگ «درس خوب، حال خوب و انتخاب رشته کنکور» را محصول مشترک همکاری روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و گروه مشاوران تخصصی پرما عنوان کرد و افزود: باید با برنامه‌ریزی‌های انجام شده کارگاه‌های آموزشی روانشناختی - تحصیلی با موضوعات انگیزشی و روانشناختی نظیر روش‌های صحیح مطالعه، خلاصه‌نویسی-تندخوانی، برنامه‌ریزی درسی کنکوری، استعدادیابی و معرفی رشته‌های دانشگاهی را برای علاقه‌مندان به انتخاب رشته دانشگاهی برای سال ۱۴۰۳ اجرا کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته