دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
نادعلی در صحن شورا تذکر داد؛

گزارش دقیق از قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران ارائه شود

گزارش دقیق از قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران ارائه شود
سخنگوی شورای شهر گفت: بعضی از مشکلات در قرارگاه اجتماعی مطرح می‌شود و تنها یک عضو از اعضا شورا در این قرارگاه حضور داشته، لذا با توجه به تجمع معتادان متجاهر باید از کارکرد قرارگاه اجتماعی گزارشی در صحن شورا ارائه شود.
کد خبر : 864474

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در صد و هفتاد و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری اظهار کرد: امروز در مراسم بدرقه آتش نشانان عزیز که عازم خدمت رسانی به آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) و استقرار در مرزهای کشور به منظور حفظ ایمن زائران بودند به همراه چند تن از اعضای شورای اسلامی شهر تهران شرکت کردیم.

وی افزود: پرسنل شهرداری تهران با توجه به خدمت رسانی در شهر تهران چند سالی است که داوطلبانه در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) فعالیت داشته و زحمات زیادی کشیدند و جای تقدیر دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به ارائه تسهیلات به پرسنل شهرداری تهران به منظور شرکت در آیین پیاده روی اربعین حسینی(ع) گفت: وام بدون سود به پرسنل شهرداری تهران تعلق می گیرد که این اتفاق بسیار خوب و مثبت است این نشان می‌دهد آقای باقری معاون برنامه ریزی توسعه سرمایه انسانی و امورشوراها شهرداری تهران نگاه بسیار دقیقی به داخل شهرداری تهران و پرسنل دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین در مورد قرارگاه اجتماعی شهرداری تهران گفت: به جهت اینکه بعضی از مشکلات در قرارگاه اجتماعی مطرح می شود و تنها یک عضو از اعضا شورای اسلامی شهر تهران در این قرارگاه حضور داشته است؛ لذا با توجه به تجمع معتادان متجاهر باید از کارکرد قرارگاه اجتماعی گزارشی در صحن شورا ارائه شود تا اعضا شورای اسلامی شهر تهران در جریان آخرین وضعیت این قرارگاه قرار گیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته