دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مرداد 1402 - 08:58

قالیباف: جوانان اجازه نخواهند داد ایران حیاط خلوت زورگویان شود

قالیباف: جوانان اجازه نخواهند داد ایران حیاط خلوت زورگویان شود
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ملت بیدار ایران به پشتوانه خداوند متعال و قدرت اندیشه و عمل جوانان خود، هرگز اجازه نخواهد داد ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.
کد خبر : 864007

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه (۲۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی و نطق پیش از دستور گفت: سالروز کودتای ننگین ۲۸ مردادماه یادآور روز‌های سیاهی است که اراده سیاستمداران زیادی‌خواه خارجی و سازمان‌های امنیتی آن‌ها بر اراده ملت استوار ایران و دولتمردان کشور چیره شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نیرو‌های مسلح کشور از جمله سپاه پاسدران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی، به پشتوانه ملت قهرمان ایران، دشمنان این آب و خاک را ناامید کردند.

وی تاکید کرد: ایالت متحده آمریکا می‌داند که احساسات و اقدامات ضدآمریکایی در سراسر جهان، مستقیماً نتیجه رفتار‌های تبهکارانه آن دولت علیه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان است.

قالیباف بیداری ملت‌ها و شعار مرگ بر آمریکا را حاصل سال‌ها غارت، کودتا و رفتار‌های ضدانسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت‌های آمریکا در سراسر دنیا دانست و گفت: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه خداوند متعال و قدرت اندیشه و عمل جوانان خود، هرگز اجازه نخواهد داد ایران دوباره حیات خلوت زورگویان عالم شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته