دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مرداد 1402 - 00:01

استقلال به دنبال شکار قوی سپید/ انگیزه های یک پرسپولیسی مقابل شاگردان نکونام

استقلال به دنبال شکار قوی سپید  انگیزه های یک پرسپولیسی مقابل شاگردان نکونام
تیم‌های استقلال و ملوان بندرانزلی با اندیشه‌ها و اهداف متفاوت مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.
کد خبر : 863369

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۹:۳۰ فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

استقلال در هفته اول، نمایش جالب توجهی داشت و موفق شد در خانه صنعت نفت آبادان با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی دست یابد تا گام نخست را محکم بردارد و در میان تیم‌های پیروز قرار بگیرد. آبی‌پوشان حالا که خود را در قامت مدعی نشان داده‌اند به دنبال کسب دومین پیروزی در لیگ بیست و سوم هستند تا در هفته سوم که بازی دشواری در خانه سپاهان پیش رو دارند با حداکثر امتیاز دو بازی ابتدایی وارد زمین شوند و از لحاظ روحی شرایط مساعدی را برای رویارویی با یکی از جدی‌ترین مدعیان قهرمانی داشته باشند. 

جواد نکونام که پس از قبول هدایت استقلال، در پیش فصل مصاحبه‌های زیادی داشت و گلایه‌های متعددی از شرایط نامطلوب تیمش ارائه کرد در هفته اول با شاگردانش برنده شد و حالا می‌خواهد گام دوم را محکم‌تر بردارد. او در دو سه روز اخیر با منتشر شدن نامه بازیکنان مدنظرش در نقل و انتقالات که از سوی حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی سابق استقلال منتشر شده، چالش جدیدی را پیش روی خود دیده چون از آن لیست فقط آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی جذب شدند که هر دو بازیکن در زمان کریمی استقلالی شدند. با آمدن علی خطیر که حکم مدیرعاملی‌اش هم صادر شده، هیچ یک از بازیکنان مدنظر نکونام به استقلال نیامدند و مهره‌های دیگری جذب شدند. سرمربی آبی‌ها واکنشی به این موضوع نشان نداد تا تیمش بدون توجه به این حاشیه مهم آماده بازی با قوی سپید انزلی شود.

در سمت مقابل مهدی تارتار که یک پرسپولیسی محسوب می شود در اولین گام نتوانست با ملوان امتیاز بگیرد تا در اولین آزمون مردود شود. سرمربی فصل گذشته ذوب‌آهن مقابل تیم سابقش بازنده شد اما برای این بازی انگیزه های زیادی دارد و در دومین آزمون باید برابر یکی از تیم‌های مدعی بازی کند. تارتار که یک مربی غیربومی در انزلی است اصلاً دوست ندارد خیلی زود زیر هجمه انتقادات پیشکسوتان و هواداران ملوان قرار بگیرد. به همین خاطر در بازی فردا به دنبال آن خواهد بود تا تیمش از مصاف با حرف نامدارش با امتیاز زمین بازی را ترک کند.

دو تیم پیش از ۵۰ بار با هم دیدار کرده‌اند که ۲۵ بار استقلال و ۱۰ مرتبه ملوان برنده شده‌اند و ۲۵ بازی با تساوی خاتمه پیدا کرده است. باید دید در تقابل پنجاه و یکم آمار استقلال بهتر می‌شود یا اینکه ملوان در ورزشگاه آزادی، میزبان را متوقف می‌کند و آمار به شکل دیگری جابه‌جا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب